Geplaatst: 8 november 200816 jaren comment_1164239 5x nu dus maak ik er een post van Mijn missie ''Intensive Care'' loopt vast en crashed dan naar desktop heb ookal geprobeert om eerst andere missie tedoen dan saven en dan weer de missie maar helpt ook niet is dit bekend dat deze missie dat vaker doet?
Geplaatst: 8 november 200816 jaren comment_1164274 Heb je toevallig een mod geinstalleerd? Ik heb vaker gehoord dat wanneer je de ambulance veranderd, de missie ook niet meer te halen is. Als je geen scm mod hebt geinstalleerd, kan je hem even hier online zetten, en kunnen wij kijken of het een bug is (en dus ook bij ons voorkomt), of dat het aan jouw SA ligt. Dus deinstalleer al je mods, probeer het opnieuw, en als dat niet werkt, dan even je savegame uploaden.
Geplaatst: 8 november 200816 jaren Auteur comment_1164446 Hmm thja... klopt heb een Ambulance Mod ja .. zal es de Ambulance weer trugzetten ..z
5x nu dus maak ik er een post van
Mijn missie ''Intensive Care'' loopt vast en crashed dan naar desktop
heb ookal geprobeert om eerst andere missie tedoen dan saven en dan weer de missie maar helpt ook niet
is dit bekend dat deze missie dat vaker doet?