Geplaatst: 26 mei 200420 jaren comment_7894 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help
Geplaatst: 26 mei 200420 jaren comment_7895 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help Je computer is nog steeds beschermt. Het kent alleen niet de nieuwste virus defenities. Mischien is er nog geen update uit of heeft iemand of jezelf aan de update instellingen gezeten. Ga naar de Norton anti virus scanner 2003 website en probeer daar handmatig te updaten. Kijk daar ook of je informatie kan vinden hoe je het automatisch updaten kan instellen.
Geplaatst: 26 mei 200420 jaren comment_7921 Bij ons update hij hem automatisch altijd meestal 1 of 2 keer per dag!
Geplaatst: 26 mei 200420 jaren comment_7933 Ik heb ook 2003 Prof. En voert LiveUpdate 2 keer uit per dag. Dus het ligt iets in de opties van je liveupdate....
Geplaatst: 27 mei 200420 jaren comment_7992 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help wat is life update???(nee ik ben geen noob)
Geplaatst: 28 mei 200420 jaren comment_8066 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help wat is life update???(nee ik ben geen noob) Omdat je een N00B bent LiveUpdate zoekt o.a. naar updates voor software en voor virusdefinities.
Geplaatst: 26 juni 200420 jaren comment_10367 Als je zo'n n00b bent, kijk wel even als je verbonden met het internet bent. Bewerkt: 26 juni 200420 jaren door robienske
Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help