Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Harry Potter Blueprints

Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Featured Replies

Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

• Author

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

Dan moet ik dus zelf blueprints maken van de afbeeldingen... Jammer :puh:

Nee, niet blueprints maken van die aafbeeldingen :puh: Gewoon een goed zijaanzicht van zon bezem is toch goed genoeg als referentie :puh:

• Author

Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

• Author

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

Owhja, Die cilinder iets uitrekken en dan ziet het er wel mooi uit :puh:

Dat is de basis van 3ds max :) Zo word het mooi, een cilinder, extruden, groter of kleiner maken, dan krijg je wel een bezemeffect'je :7