Jump to content
Geplaatst:
comment_3352

Ik heb iets ontdenkt in GTA3 Shoreside Vale!

Achter de bergen bij de Cochrane Dam ligt het welbekende Ghost Town, waar de bankroof aan het begin zich afspeelt!!

Als je met een Rhino Tank over de bergen vliegt bij de Dam, dan zie je het liggen, maar het is egt heel moeilijk om er te landen, mij is het (nog) niet gelukt, lukt het jou?? Plaats dan hier je screen van Ghost Town!

Als je goed kijkt zie je de Liberty Bank met wat autos die ervoor staan!

post-5-1079909201.jpg

• Reacties 139
  • Bezichtigingen 13.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_215954
Nee, hij bedoelt vast zo'n screen:

Ghost%20Town%2017.jpg

nee kijk, hij (claude) stond achterom, wat je ziet als catalina en zo'n cartel naar buiten komen stormen, daar is zo'n verhoginkje, maar claude stond met z'n benen door dat verhoginkje heen, kprobeer nog eens te zoeken

Geplaatst:
comment_216083
screenshot25cp4jd.jpg

ik ivnd 1 ding raar op die screen, je ziet daar op de achter grond een tunnel,, maare wrom hebben de makers dat gemaakt? dat die bank daar is is logies want die begin filmpjes spelen zig altijd ergens in het level af, in sa was dat ook zo, aleen was t daar beter verstopt in de blue hell

Geplaatst:
comment_217961

Om de brug te downloaden: Ga naar google, en type in: GTA3 Bridge Ghost Town. Dan vind je het zo.

Of download 'm in mijn bijlage. Let er wel op dat ik de mod niet gemaakt heb.

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:
comment_217993
Om de brug te downloaden: Ga naar google, en type in: GTA3 Bridge Ghost Town. Dan vind je het zo.

Of download 'm in mijn bijlage. Let er wel op dat ik de mod niet gemaakt heb.

ken je mischien ook een site waar je, het hele spel GTA3 kunt downloaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.