Geplaatst: 6 april 200520 jaren comment_119364 Uhmzz een nieuw oblstakel voor mij, ik hoorde al verschillende keren dat je blauw niet ziet in VC duz wat moet ik nu doen hoe moet ik ramen maken..? Enne hoe maak je ramen ''doorkijkbaar'' Tipsz zijn welkom..
Geplaatst: 6 april 200520 jaren comment_119573 Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dan kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen.
Geplaatst: 6 april 200520 jaren Auteur comment_119583 Ok ik heb al een Glass Blue Tint gevonden in Sketchup... alleen die is blauw en doet t niet in VC... Duz ik moet een glas plaatje zoeken invoegen bij textures en dan die opacity aanpassen? (Nou nog goed glas vinden) Bedankt
Geplaatst: 6 april 200520 jaren comment_119677 dan heb je nog geen glass wat breekbaar is..., is er dan niemand in deze hele balletent die glas kan maken ?
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_119794 dan heb je nog geen glass wat breekbaar is..., is er dan niemand in deze hele balletent die glas kan maken ? Balletent?? Als jij de antwoorden op jouw eigen vragen zou lezen zou je dat al weten! :angry: Bradley's topic
Geplaatst: 7 april 200520 jaren Auteur comment_119800 Patrick hij bedoelde dat vast niet zo hoor... En wat hebben zijn antwoorden ermee te maken..? <_< Niet alles zo persoonlijk aantrekken..
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_119990 dan heb je nog geen glass wat breekbaar is..., is er dan niemand in deze hele balletent die glas kan maken ? Balletent?? Als jij de antwoorden op jouw eigen vragen zou lezen zou je dat al weten! :angry: Bradley's topic rustig maar..., ik ben druk met het GTI bezig en vergeet ook dingen,,, dus ook de topics waarin ik het gevrgaat heb..., maarja als het zo zit zal ik vanmiddag fff in moomapper kijken...
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_120102 vandmiddag? je hebt het berich moet 5:18 gepost :blink:
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_120107 vandmiddag? je hebt het berich moet 5:18 gepost :blink: i´m sorry..., ik hou er weinig rekening mee..., in spanje begint de middag veeeeel later..., dus als ik zeg vanmiddag bedoel ik eigenlijk vanafond... snapje ?
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120280 vandmiddag? je hebt het berich moet 5:18 gepost :blink: i´m sorry..., ik hou er weinig rekening mee..., in spanje begint de middag veeeeel later..., dus als ik zeg vanmiddag bedoel ik eigenlijk vanafond... snapje ? Zoveel verschil zal het niet zijn.....misschien een uurjte <_<
Geplaatst: 17 april 200520 jaren comment_125690 vandmiddag? je hebt het berich moet 5:18 gepost :blink: i´m sorry..., ik hou er weinig rekening mee..., in spanje begint de middag veeeeel later..., dus als ik zeg vanmiddag bedoel ik eigenlijk vanafond... snapje ? Zoveel verschil zal het niet zijn.....misschien een uurjte <_< -offtopic- als je nou eens nadacht voordat je poste hier is een gewoont om rond 8 a 9 uur te eten..., ik eet pas om 10 uur..., als het bij jullie 10 uur is is het in heel europa bijna 10 uur dus dat half uurtje van je snap ik niet <_< P.S ik weet het beter dan jij , ik woon er...,
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_125712 Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dan kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen. Moet je niet met Alpha's werken? Je maakt een blauwe textuur en maak een grijze alpha......krijg je dan geen ruit waar je een beetje doorheen kan kijken?? Ik denk dat je dit eens moet proberen.
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_125722 En natuurlijk ook het desbetreffende vlak de Glass flag geven
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_125789 weet iemand het nou echt zeker, want ik wil het gebruiken voor in mijn gebouwen van GTI..
Geplaatst: 18 april 200520 jaren Auteur comment_125818 Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dan kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen. Moet je niet met Alpha's werken? Je maakt een blauwe textuur en maak een grijze alpha......krijg je dan geen ruit waar je een beetje doorheen kan kijken?? Ik denk dat je dit eens moet proberen. Heb je dit al geprobeerd..? Want het klinkt logisch als ik jou was zou ik dat is proberen..
Uhmzz een nieuw oblstakel voor mij, ik hoorde al verschillende keren dat je blauw niet ziet in VC duz wat moet ik nu doen hoe moet ik ramen maken..?
Enne hoe maak je ramen ''doorkijkbaar''
Tipsz zijn welkom..