Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165252 Ik ben op zoek naar een nieuwe psp racegame. Nu vind ik die te duur om zomaar even te gaan halen, en dus wil ik graag even van jullie weten wat jullie nu echt een topper vinden op dit gebied Dus: Welke vinden jullie echt de beste?
Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165259 Zelf vind ik het spel: Midnight Club: Los Angeles leuk. Anders kijk even op Consoleshop.nl. Daar vind je ook erg goede en mooie race game's voor de PSP.
Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165262 Ik ben op zoek naar een nieuwe psp racegame. Nu vind ik die te duur om zomaar even te gaan halen, en dus wil ik graag even van jullie weten wat jullie nu echt een topper vinden op dit gebiedDus: Welke vinden jullie echt de beste? Als je van motoren houdt: Super Bike World Championship.
Geplaatst: 9 november 200816 jaren Auteur comment_1165696 voor de rest niemand die leuke racegames heeft?
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1166886 Beide Burnouts (Legends en Dominator) zijn aan te raden eveneens als het vergelijkbare FlautOut: Head On!. Dit zijn in mijn ogen de beste "race" games en bieden naast het racen ook leuke extra's. De nieuwe versie van Midnight Club voor de PSP schijnt ook een erg goede game te zijn.
Ik ben op zoek naar een nieuwe psp racegame. Nu vind ik die te duur om zomaar even te gaan halen, en dus wil ik graag even van jullie weten wat jullie nu echt een topper vinden op dit gebied
Dus: Welke vinden jullie echt de beste?