Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165368 Hallo mensen, De titel zecht het al een beetje, maar weet iemand hoe ik aan de downloadable content van Guitar Hero 3 voor de PS3 kan komen? MvG Peter
Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165436 om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis.
Geplaatst: 9 november 200816 jaren Auteur comment_1165457 om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis. Ik heb dus al gekeken bij het Online menu, maar daar staan alleen opties om tegen elkaar te spelen online, of de code waarmee je een account kan aanmaken op guitarhero.com
Geplaatst: 9 november 200816 jaren Auteur comment_1165477 En in de PS Store bij Game Extra's dan? Daar heb ik alleen van Guitar Hero World Tour extra nummers kunnen vinden, vond ik heel vaag..
Hallo mensen,
De titel zecht het al een beetje, maar weet iemand hoe ik aan de downloadable content van Guitar Hero 3 voor de PS3 kan komen?
MvG
Peter