Jump to content
Geplaatst:
comment_1166211

Beste mensen,

Omdat ik het een beetje onnodig vind om voor elk auto nieuwtje een niet topic te openen, maak ik 1 groot topic. Hier probeer ik van verschillende autosite's autonieuws af te halen. Ook ga ik dan proberen, om het in eigenwoorden te typen.

Met elk nieuwtje, post ik een nieuw bericht. Ik edit dus niet een bericht voor een nieuw nieuwtje, nee, dat doe ik in een nieuw bericht zodat het overzichtelijk blijft.

Ik wil jullie vriendelijk verzoeken hier niks te posten! Reacties over dit topic kunnen hier gepost worden. Alvast bedankt voor de medewerking! :)

Mochten er vragen en- of opmerkingen, dan kan je mij een PM sturen!

EDIT:

Beste mensen,

Omdat er hier niet meer gepost wordt door het team (tijdgebrek en/of geen zin) wil ik jullie het volgende mededelen:

Iedereen mag nieuwtjes posten met een bron, indien mogelijk afbeeldingen, nieuws bericht in eigen woorden en dan tot slot proberen om het zo goed mogelijk ABN te houden. Oja, en nieuwsberichten mogen niet ouder zijn als 3 dagen.

Discussieren is nu alsnog niet toegestaan! Dat kan via dit topic.

Ik trap af met een leuk Ferrari nieuwtje:

Nieuw: de Ferrari 430 Scuderia 16M Spider!

Jullie kennen waarschijnlijk de Ferrari 430 Scuderia wel. De opvolger van de 360 Challenge Stradale, en de lichtere en snellere versie van de F430. Van de F430 bestaat een Spider versie, van de 430 Scuderia niet.. nog niet. Ferrari gaat namelijk een open versie van de 430 Scuderia lanceren, namelijk de Ferrari 430 Scuderia 16M Spider! 16M staat voor 16 constructeurs kampioenschappen in de Formule 1. De motor wordt een 4,3 liter 510 PK sterke V8 worden. In 3,7 seconden zit je op de 100km/h, en dat is een tiende meer dan van de dichte Scuderia, de coupé versie. Het gewicht wordt 90 kg meer als de coupé, en de snelheid neemt af met maar 5 km/h! Het productie aantal is niet meer als 300.

Foto's:

14ipthg.jpg

2udyhle.jpg

2u4tswk.jpg

v2wvvq.jpg

2h4hphg.jpg

fylb41.jpg

ekq4a1.jpg

2pzgyft.jpg

2qiafm9.jpg

33z7nsm.jpg

Bronnen:

Autogespot

Autogespot

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235051

Beste mensen,

Omdat er hier niet meer gepost wordt door het team (tijdgebrek en/of geen zin) wil ik jullie het volgende mededelen:

Iedereen mag nieuwtjes posten met een bron, indien mogelijk afbeeldingen, nieuws bericht in eigen woorden en dan tot slot proberen om het zo goed mogelijk ABN te houden. Oja, en nieuwsberichten mogen niet ouder zijn als 3 dagen.

Discussieren is nu alsnog niet toegestaan! Dat kan via dit topic.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1273074

Lamborghini komt met de nieuwe Spyder! De Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder!

lamborghini_lp560_4_spyder_image001.jpg

De LP560-4 Spyder zal op de autoshow van Genève (begin maart) het officiële Europese debuut beleven, maar vandaag was de auto reeds een dagje te zien. Bij Hessing.

Het speeltje kost 273.142,- euro. Daarvoor kun je ook een appartementje voor kopen, maar dat is weer lastig om deze zomer mee over de boulevard te rijden. Voor slechts 19.000,- euro extra krijg je overigens een AD-PERSONAM matte lak, misschien een tip?

De Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder maakt gebruik van de welbekende 5,2 liter V10 met 560 pk en 540 Nm maximaal koppel. Hiermee kan de Spyder in vier seconden naar de 100 km/u. De topsnelheid is 324 km/u, zowel in gesloten als open toestand.

Er zijn reeds een aantal exemplaren verkocht en Hessing denkt in april de eerste LP560-4 Spyder af te kunnen leveren. In dit segment merkt men blijkbaar weinig van de crisis.

Bron: AutoBlog.nl

Bewerkt: door GTA Haas

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1289858

Ik heb even op google naar plaatjes gekocht van die LP560-4 Spyder. Ik vind het best een mooie auto alleen de kleur mag van mij wel veranderen. Ik hou niet van wit.

Hier wat plaatjes van die LP560-4 Spyder.

3.jpg

1.jpg

auto_480_535731_1.jpg

610x.jpg

06.lamborghini.gallardo.spyder.f34.500.jpg

Edit: Ow sorry de regels niet gelezen.

Bewerkt: door Zaahed

• 2 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1348331

Lamborghini Gallardo gemaakt met sigarettenpakjes

Een man in China dacht is origineel te zijn door met sigarettenpakjes een Gallardo te maken. Origineel is het zeker, en nog best geslaagd ook. (sommige verhouden kloppen dan wel niet, maar het is erg moeilijk om het helemaal precies na te maken met sigarettenpakjes) Er is dan wel één nadeel voor de beste man, zijn levensduur is verkort met ongeveer 10 jaar.

Het resultaat:

1.jpg

Een 'echte' Gallardo:

112_0311_First_Test_2004_Lamborghini_Gallardo_1bz%202004_Lamborghini_Gallardo%20Front_View.jpg

Reacties achterlaten kan in dit topic.

Bron: http://www.autogespot.com/item/3975/creati...ghini-gallardo/

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.