gta master 1 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) hallo, ik heb geprobeerd de nieuwe beta van de nieuwe WLM te installeren... maar als ik wil aanmelden krijg ik deze fout: gegevens over systeemfouten code:0x8000ffff beschrijving: onherstelbare fout en als ik hem unistalleer en de ''oude'' WLM wil installeren zegt hij dat windows SUITE (of zo iets ) ontbreekt! wie kan mij helpen??? zo snel mogelijk graag; hebniet zin om de hele tijd met de eerste MSN of Ebuddy te werken Alvast bedankt, GTA Master 1, edit: het was trouwens niet 0x8000ffff, maar 8000ffff zie ik nu Bewerkt: 10 november 2008 door gta master 1 Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik weet niet zeker of dit helpt, had het even opgezocht. Maar het zou mischien zo kunnen werken! Foutmelding 8000FFFF: Ga naar start, in het zoekvlak type je regedit.exe. Als het verschijnt erop rechtsklikken en kiezen voor Uitvoeren als administrator. In de Register Editor navigeer naar de sleutel HHKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS en kijk of de volgende waarden aanwezig zijn: PendingXmldentifier NextQueueEntryIndex AdvancedInstallersNeedResolving Indien aanwezig moet je deze verwijderen. Maak echter wel een backup, door op de COMPONENTS sleutel te klikken en dan via het menu Bestand > Exporteren de sleutel ergens op te slaan. Herstart de PC Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 dit was ik ook al tegen gekomen, maar ik heb geen components er bij staan...dus kan ik ook moeilijk checken of die waarden er bij staan maar alsnog bedankt Reageren
xmilla Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik weet niet zeker of dit helpt, had het even opgezocht.Maar het zou mischien zo kunnen werken! Foutmelding 8000FFFF: Ga naar start, in het zoekvlak type je regedit.exe. Als het verschijnt erop rechtsklikken en kiezen voor Uitvoeren als administrator. In de Register Editor navigeer naar de sleutel HHKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS en kijk of de volgende waarden aanwezig zijn: PendingXmldentifier NextQueueEntryIndex AdvancedInstallersNeedResolving Indien aanwezig moet je deze verwijderen. Maak echter wel een backup, door op de COMPONENTS sleutel te klikken en dan via het menu Bestand > Exporteren de sleutel ergens op te slaan. Herstart de PC heee. bij mij staat er inplaats van pendingXlmdentifier etc etc: lastScavenge nogwat publisherpolicy nogwat storearchitecture storefromatversion moet ik die dan verwiijderen? want nja dat weet ik dus niet :x xxx . want ik kan ook msn 8.0 niet meer downloaden voor me cam enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.