April 7, 200521 yr Dit is een code van edison en het is een hele handige code. Filmpje by me: Teleport filmpje Ewoud Edited April 7, 200521 yr by ewoud
April 7, 200521 yr Dit is een code van edison en het is een hele handige code.Filmpje by me: Teleport filmpje Ewoud hoe doe je die code? mag ik da weten?
April 7, 200521 yr leuke code hij werkt niet helemaal maar goed genoeg voor mij wat gebeurt er eigenlijk als je dat doet en je zit in een voertuig ? :rolleyes:
April 7, 200521 yr Kan je die code eens geven? Als je de code gebruikt dat je door muren kan lopen kan je ook Area 69 in. Maar Ewoud waar heb jij alle codes??
April 7, 200521 yr Author Meeste codes van www.maxbot.com leuke code hij werkt niet helemaal maar goed genoeg voor mijwat gebeurt er eigenlijk als je dat doet en je zit in een voertuig ? Je wordt meestal naar de dichtsbijzijnde weg gespawnt. Als je in een voertuig zit spawnt het voertuig niet mee. Edited April 7, 200521 yr by ewoud
Dit is een code van edison en het is een hele handige code.
Filmpje by me:
Teleport filmpje
Ewoud
Edited by ewoud