Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167439 Heey ik heb gta vcs en ik wil multiplayer doen. ik heb het spel voor 39 % uit en heb alle misies gedaan maar daan ga ik naar multiplayer en druk ik op join en dan kan ik wachten zolang ik wil maar hij vind niemand. wat nu?
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167456 Ps2? psp? Als het psp is moet je natuurlijk een andere speler met het spel hebben die hetzelfde doet.
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167475 Je kunt Multiplayer spelen door gebruk te maken van de WLAN-functie. Dit is een lokaal netwerk(Ad Hoc-modus), dus geen wereldwijd netwerk. Er zullen dus VCS-spelers bij jou in de buurt moeten spelen als jij Multiplayer wilt spelen. Vraag anders eens aan een vriend of hij met jou wil spelen. Normaal gezien zou alles vlotjes moeten verlopen. Je speelt nieuwe Multiplayer missies vrij door missies en dergelijke te voltooien. Je kan met maximaal 6 personen tegen elkaar spelen. Meer info over VCS-Multiplayer: >Klik.< Overigens wil ik er nog bij vermelden dat de Multiplayer-functie niet wordt ondersteund op de PS2-versie. Succes. Bewerkt: 11 november 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 23 november 200816 jaren Auteur comment_1177193 Heel erg bedankt, want ik heb het op de psp. dus dan moet er een vriend bij je in de buurt staan ofzo
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218982 Heel erg bedankt, want ik heb het op de psp.dus dan moet er een vriend bij je in de buurt staan ofzo ja.
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219327 als je in amsterdam bent wil ik het wel eens tegen je opnemen hoor
Heey
ik heb gta vcs en ik wil multiplayer doen. ik heb het spel voor 39 % uit en heb alle misies gedaan maar daan ga ik naar multiplayer en druk ik op join en dan kan ik wachten zolang ik wil maar hij vind niemand. wat nu?