Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167669 (Er volgen er nog meer, want ze zijn nog niet helemaal af). Bewerkt: 11 november 200816 jaren door 1973
Geplaatst: 12 november 200816 jaren comment_1167679 Ik ga even deze raten want deze vind ik gewoonweg de mooiste Je hebt hier lijkt wel meer aandacht aan besteeds dan bij de andere. Alleen snap ik neit wat de auto ermee te maken heeft. Hoewel de auto best mooi is Het kleurgebruik is echt heel goed. Je wisselt niet zo van kleuren, maar toch genoeg om het niet eentonig te maken. Dat maakt het zo mooi. De pistolen zien er ook goed uit. Wat ik eht prachtig gedaan vind e wat ik bij dat auto'tje een beetje mis zijn de Schaduwen. Die zijn er echt mooi ingezet. 9/10
Geplaatst: 12 november 200816 jaren Auteur comment_1167688 Ik ga even deze raten want deze vind ik gewoonweg de mooiste Je hebt hier lijkt wel meer aandacht aan besteeds dan bij de andere. Alleen snap ik neit wat de auto ermee te maken heeft. Hoewel de auto best mooi is Het kleurgebruik is echt heel goed. Je wisselt niet zo van kleuren, maar toch genoeg om het niet eentonig te maken. Dat maakt het zo mooi. De pistolen zien er ook goed uit. Wat ik eht prachtig gedaan vind e wat ik bij dat auto'tje een beetje mis zijn de Schaduwen. Die zijn er echt mooi ingezet. 9/10 De laatste zijn gebaseerd op Twisted Metal karakters, dus vandaar de auto,s.
Geplaatst: 12 november 200816 jaren comment_1167746 Erg mooi, 1973. Leuk dat je ook eens wat variatie aan brengt in je werk. Ik ben namelijk wel uitgekeken op die Yuck. Je ziet dat je vorderingen maakt, het begint er steeds realistischer uit te zien Zo maak je nu bijvoorbeeld een dubbele schaduw wat een erg cool effect geeft en dat schept ook diepte. Verder wil ik even zeggen dat bij het middelste plaatje je schaduw niet helemaal klopt Je zou ook wat werk kunnen verkleinen en in je handtekening kunnen zetten. KIU! (echt doen hè )
Geplaatst: 12 november 200816 jaren Auteur comment_1167813 Erg mooi, 1973. Leuk dat je ook eens wat variatie aan brengt in je werk. Ik ben namelijk wel uitgekeken op die Yuck. Je ziet dat je vorderingen maakt, het begint er steeds realistischer uit te zien Zo maak je nu bijvoorbeeld een dubbele schaduw wat een erg cool effect geeft en dat schept ook diepte. Verder wil ik even zeggen dat bij het middelste plaatje je schaduw niet helemaal klopt Je zou ook wat werk kunnen verkleinen en in je handtekening kunnen zetten. KIU! (echt doen hè ) Je mag uit gekeken zijn Op YUCK, maar ik blijf addicted, Yin (Het Roze Figuur) vind ik ook leuk. Bewerkt: 12 november 200816 jaren door 1973
Geplaatst: 12 november 200816 jaren comment_1168098 *plaatje* *Hele lap text* De laatste zijn gebaseerd op Twisted Metal karakters, dus vandaar de auto,s. Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken.
Geplaatst: 12 november 200816 jaren Auteur comment_1168114 Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken. Echt, want hij is toch gebaseerd op deze. Zijn wagen is wel niet helemaal goed gelukt, maar die schuim bek wel.
Geplaatst: 12 november 200816 jaren comment_1168127 Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken. Echt, want hij is toch gebaseerd op deze.*screen* Zijn wagen is wel niet helemaal goed gelukt, maar die schuim bek wel. Ik dacht dat die in Carmageddon zat. Duidelijk vergist.
(Er volgen er nog meer, want ze zijn nog niet helemaal af).
Bewerkt: door 1973