Jump to content
Geplaatst:
comment_1167757

Goedemiddag,

Ik zit momenteel op 53% van de storyline en moet nog zo'n 12 missies uitspelen. Ik heb hierover tot nu toe 26,50 uur over gedaan (te veel sidemissies gedaan en te vaak missies opnieuw gedaan.....). Is die 30 uur nog haalbaar met de komende missies?

Ik hoor het graag van jullie....

• Reacties 59
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1244525

Neem Taxi's.

Als je doodgaat bij een missie start de Savegame opnieuw.

Gebruik Autosave. Als je dan een missie dicht bij een van je huizen hebt spwan je daar weer.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1313965

Mijn vriend zit op 50% en hij mag er nog 15 uur over doen :D een echte gamenerd dus :puh:

Waarom zou je hem zo snel uitspelen je moet van de missies genieten :tu:

Bewerkt: door StannieB12

Geplaatst:
comment_1317395

De trophie/achievement is makkelijk te halen in 30 uur ik had het in 21 uur gehaald met filmpjes bekijken, maar ik ging alleen maar met de taxi reizen verder deed ik niks als ik naar de missies ging.

Oja, doe die trophie pas na als je storie uit hebt gespeeld dan weet je sommige dingen nog :puh: en dan hoef je geen tijd te verliezen.

Zo heb ik het gedaan dan in de 2de keer de achievement halen

Geplaatst:
comment_1322294

Ik denk dat die trophy geen enkel probleem zal zijn. Een vriend van mij is echt té rustig en langzaam, en zelfs hij heeft het op zn gemakje gehaalt. Je hebt echt tijd zat.

Geplaatst:
comment_1325479

Dit topic is ondertussen al vijf maanden oud, en de topicstarter heeft al lang antwoord op z'n vraag gekregen. Dit topic krijgt een slotje, want dit wordt eerder een topic waarin iedereen vertelt hoe snel hij de storyline heeft uitgespeeld...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.