Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168755 Hey, Mijn signatures zijn de laatste tijd te groot. Ik sla ze op als JPG, maar wat kan ik nog meer doen door de kwaliteit hetzelfde te houden en de grootte minder? Dank u ^^ Kijk ook maar naar mijn huidige sig Hier twee voorbeelden: Bewerkt: 13 november 200816 jaren door Kloep
Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168817 Het formaat van je signature aanpassen is denk ik de beste optie als je geen kwaliteitsverlies wilt. Momenteel zit je al op 450 x 150 px, wat bijna het maximum is op dit forum en waarmee je bovendien in no-time over de limiet zit. Via Image > Image size kun je de signature aanpassen naar een nieuw en kleiner formaat, waardoor het aantal kB's afneemt.
Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168861 Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima. Succes!
Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168862 Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K.
Geplaatst: 13 november 200816 jaren Auteur comment_1169085 Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K. PNG is over het algemeen meer dan JPG Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Bewerkt: 13 november 200816 jaren door Kloep
Geplaatst: 15 november 200816 jaren comment_1170496 Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K. PNG is over het algemeen meer dan JPG Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Bij mij is PNG minder als JPEG.
Geplaatst: 15 november 200816 jaren Auteur comment_1170578 nou, bij mij niet WOOPS!! Je hebt gelijk, ik haal ze ook altijd door elkaar Bewerkt: 15 november 200816 jaren door Kloep
Geplaatst: 16 november 200816 jaren comment_1170898 Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Tuurlijk gaat de kwaliteit omlaag, maar als je het goed doet heb je weinig verschil. Je kan het altijd proberen, lukt het niet? Dan verwijder je het weer.
Geplaatst: 23 december 200816 jaren comment_1210766 PNG is altijd kleiner dan JPEG, en in de regel betere kwaliteit (naar mijn smaak)
Hey,
Mijn signatures zijn de laatste tijd te groot. Ik sla ze op als JPG, maar wat kan ik nog meer doen door de kwaliteit hetzelfde te houden en de grootte minder? Dank u ^^
Kijk ook maar naar mijn huidige sig
Hier twee voorbeelden:
Bewerkt: door Kloep