Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168768 GUNS N' ROSES Guns N' Roses is een Amerikaanse hardrockband. De band is opgericht in Los Angeles in 1985. De band bestond oorspronkelijk uit: Axl Rose - zang Slash - leadgitaar Izzy Stradlin - gitaar Duff McKagan - basgitaar Steven Adler - drums Bekende liedjes van hun zijn: Welcome to the jungle Paradise City November Rain Sweet child o mine Knocking on heavens door Wie hier kent, of is ook een grote fan van Guns N' Roses ? Bewerkt: 14 november 200816 jaren door PowerPats
Geplaatst: 19 november 200816 jaren comment_1173333 Ik hou niet van deze genre, maar dit is zeker goed! Hun mooiste nummer vind ik dat het Paradise City en Welcome To The Jungle zijn. Een zeer goeie band!
Geplaatst: 21 november 200816 jaren comment_1174983 Iemand het nieuwe album al gehoord? Het valt nu gratis te beluisteren op de GNR myspace - http://www.myspace.com/gunsnroses. Geen superplaat, meer gemiddeld... Maar zeker beter dan Death Pathetic Alleen jammer dat Axl de naam GNR nogsteeds gebruikt, want dat is het niet meer. Dit is gewoon "Axl Rose & Friends".
Geplaatst: 22 november 200816 jaren Auteur comment_1175384 het is wel een vette plaat opzich. maar je hebt helemaal gelijk. er is niks meer over van guns n roses. vooral sinds slash weg was gegaan. Maarja axl mag van mij wel stoppen of tenminste een andere naam gebruiken. want nu melkt hij de naam Guns N roses uit om zo meer bekendheid te krijgen.
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180800 Guns & Roses kicks ass! Ikzelf ben nu de nieuwe CD aant uhmm.. Als het echt zo goed is dan koop ik hem natuurlijk wel!
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180896 Guns & Roses kicks ass! Ikzelf ben nu de nieuwe CD aant uhmm.. Als het echt zo goed is dan koop ik hem natuurlijk wel! De nieuwe cd is supergoed
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1182037 Ik ken ze wel, maar ik luister haast nooit naar hun. Maar ik denk dat hun best goed zijn hoor.
GUNS N' ROSES
Guns N' Roses is een Amerikaanse hardrockband. De band is opgericht in Los Angeles in 1985. De band bestond oorspronkelijk uit:
Axl Rose - zang
Slash - leadgitaar
Izzy Stradlin - gitaar
Duff McKagan - basgitaar
Steven Adler - drums
Bekende liedjes van hun zijn:
Welcome to the jungle
Paradise City
November Rain
Sweet child o mine
Knocking on heavens door
Wie hier kent, of is ook een grote fan van Guns N' Roses ?
Bewerkt: door PowerPats