Geplaatst: 15 november 200816 jaren comment_1170049 Hallo GTA'ers, Ik speel missies maar ben nog bij Logging on, blablabla Brucie ontmoet enzo. Maar min vriendin heeft GTA 4 ook en die speelt vrij. Dus zonder missies. Dan kan ze veel dingen doen enzo,zegt ze. Missies heeft ze nooit gedaan. Ik wil ook een keer Vrij spelen, dus zonder opdrachten. Hoe doe ik dat? Want mijn vriendin zegt dat je ook ijscoman-kar kan besturen. Mijn oom zegt gewoon niet opnemen als een opdrachtgever je belt. Maar ja, mijn vriendin zegt: In het begin als je het spel opstart, staat er iets met vrij spelen ofzo. Maar dat staat er niet, want ik ga automatisch door naar Logging on. Nog een vraag: Ik heb op een dag teveel gta gespeeld denk ik, 5 uur ofzo Misschien voor jullie normaal, maar voor mij dus ook. Toen ik stopte, en heb opgeslagen, en de cd terug in zijn hoesje gezet, ging ik naar beneden. Uur later wilde ik weer spelen maar toen stond er opeens: Kan de cd niet lezen. Is hij kapot ofzo? Ik zie een heel klein krasje. Maar ik hoop niet dat ie kapot is ofzo? Groetjes, MissBellic, Nieuwkomertje
Geplaatst: 17 november 200816 jaren Auteur comment_1172035 Ik gebruik geen cheats, want heb geen zin als een achievement ofzo geblokkeert word ik ga free mode eens proberen.
Geplaatst: 19 november 200816 jaren Auteur comment_1173323 Bedankt voor de tips allemaal, mijn cd doet het weer. én ik heb mijn mobiel uitgezet
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189325 Ik heb ook gehad, dat ik mijn PS3 aanzette. En dat ik hevig geblaas kreeg, maar daarna hield het op. Weet iemand of het slecht is fzo? Ik ben al geholpen. Bewerkt: 6 december 200816 jaren door GTA Haas
Hallo GTA'ers,
Ik speel missies maar ben nog bij Logging on,
blablabla Brucie ontmoet enzo.
Maar min vriendin heeft GTA 4 ook en die speelt vrij.
Dus zonder missies. Dan kan ze veel dingen doen enzo,zegt ze.
Missies heeft ze nooit gedaan. Ik wil ook een keer Vrij spelen, dus zonder opdrachten.
Hoe doe ik dat? Want mijn vriendin zegt dat je ook ijscoman-kar kan besturen.
Mijn oom zegt gewoon niet opnemen als een opdrachtgever je belt. Maar ja, mijn vriendin zegt:
In het begin als je het spel opstart, staat er iets met vrij spelen ofzo.
Maar dat staat er niet, want ik ga automatisch door naar Logging on.
Nog een vraag:
Ik heb op een dag teveel gta gespeeld denk ik, 5 uur ofzo
Misschien voor jullie normaal, maar voor mij dus ook.
Toen ik stopte, en heb opgeslagen, en de cd terug in zijn hoesje gezet, ging ik naar beneden.
Uur later wilde ik weer spelen maar toen stond er opeens:
Kan de cd niet lezen.
Is hij kapot ofzo?
Ik zie een heel klein krasje.
Maar ik hoop niet dat ie kapot is ofzo?
Groetjes,
MissBellic,
Nieuwkomertje