Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

san andreas start niet meer op

Geplaatst:

ik heb san andreas geinstaleerd en ik klik op het icoontje en hij start niet op, ik krijg te zien die cd rom dat hij aan het laden is, maar verder gebeurter niets, heb van vandaag nog maar mijn pc terug ik heb een nieuwe videokaart gestoken, een ati radeon hd 4850 dus aan dat kan het niet gelegen zijn

Featured Replies

Geplaatst:

Heb je Windows Vista? Als dat zo is, moet je de compabiliteit veranderen in Windows XP of Windows 2000, dat weet ik niet helemaal zeker. Het is een beetje maffe oplossing, maar voor mij hielp het. Wat ook kan helpen, is dat je het programma uitvoert als Administrator.

Geplaatst:
  • Auteur
Heb je Windows Vista? Als dat zo is, moet je de compabiliteit veranderen in Windows XP of Windows 2000, dat weet ik niet helemaal zeker. Het is een beetje maffe oplossing, maar voor mij hielp het. Wat ook kan helpen, is dat je het programma uitvoert als Administrator.
heb het al uitgevoerd als administrator en ik ben niet van plan om mijn vista deraf te gooien :)
Geplaatst:
heb het al uitgevoerd als administrator en ik ben niet van plan om mijn vista deraf te gooien :)
Wel beter lezen hoor! Het veranderen van de compatibiliteit is niet hetzelfde als "vista deraf te gooien". ... Maar aangezien je een nieuwe kaart hebt toegevoegd raad ik je aan om eerst te kijken of je stuurprogramma daarvan up-to-date is, en anders dus even updaten. Succes ^_^
Geplaatst:
  • Auteur
Wel beter lezen hoor! Het veranderen van de compatibiliteit is niet hetzelfde als "vista deraf te gooien". ... Maar aangezien je een nieuwe kaart hebt toegevoegd raad ik je aan om eerst te kijken of je stuurprogramma daarvan up-to-date is, en anders dus even updaten. Succes ^_^

thx het is gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.