Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120533 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120534 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde.
Geplaatst: 8 april 200520 jaren Auteur comment_120536 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde. danku , maar heeft dat uniform ook nog andere voordelen
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120548 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde. danku , maar heeft dat uniform ook nog andere voordelen Nee je kan er niets mee. Sommige denken dat je ermee Area 51 in kunt.:wacko:
Geplaatst: 8 april 200520 jaren Auteur comment_120560 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde. danku , maar heeft dat uniform ook nog andere voordelen Nee je kan er niets mee. Sommige denken dat je ermee Area 51 in kunt.:wacko: de legerbazis? are 51 is toch de naam van een zogezegde opslagplaats waar de vs sporen heeft opgeslagen van ufolanding
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120585 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde. danku , maar heeft dat uniform ook nog andere voordelen Nee je kan er niets mee. Sommige denken dat je ermee Area 51 in kunt.:wacko: de legerbazis? are 51 is toch de naam van een zogezegde opslagplaats waar de vs sporen heeft opgeslagen van ufolanding Ja inderdaad maar ik bedoelde eigenlijk. Area69:San Andreas Area51:Real life Het is alletwee hetzelfde behalve de naam.
Geplaatst: 8 april 200520 jaren Auteur comment_120594 als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg Nee je houd je Uniform gewoon,is bij elke Girlfriend hetzelfde. danku , maar heeft dat uniform ook nog andere voordelen Nee je kan er niets mee. Sommige denken dat je ermee Area 51 in kunt.:wacko: de legerbazis? are 51 is toch de naam van een zogezegde opslagplaats waar de vs sporen heeft opgeslagen van ufolanding Ja inderdaad maar ik bedoelde eigenlijk. Area69:San Andreas Area51:Real life Het is alletwee hetzelfde behalve de naam. das erg niet
Geplaatst: 10 april 200520 jaren comment_121483 ik denk dat ook,maar ik heb ze niet dus...kan ik t niet uitproberen
als je bij een bepaalde vriendin 100% hebt krijg je een politie uniform waneer je je vriendin niet goed onderhoud gaat je persentage omlaag gaat je uniform dan ook weg