Jump to content
Geplaatst:
comment_1172901

Hallo,

Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt.

Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan.

En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??''

dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even ^_^ ..

Nou oke, dat dacht ik helemaal niet :puh:.

Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he?:D

maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he??:puh:

Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan!

(de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!)

Greetz GTA Master 1,

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1175846

Hier snap ik dus niets van .. Mijn videokaart 'Failed', maar alle features komen er wel door ...

En dan te bedenken dat ik bij GTA SA er met glans doorkom :7 Er is niets veranderd aan deze PC sinds die tijd.

test1kt7.jpg

Geplaatst:
comment_1176342

Ik persoonlijk zou niet te zwaar aan de requirements trekken. Volgens mij is het allemaal een beetje overdreven. Requirements die op het niveau van Crisis liggen, lijkt me sterk dat GTA IV dat allemaal gaat benutten.

Geplaatst:
comment_1176612

Ik was voor de lol even bij Systemrequirements Lab.

Ik dacht zou mijn PC Pro Street kunnen draaien.

En dan krijg ik dit:

huhuc3.jpg

Als dat ook voor GTA IV geld kan ik hem op high spelen.

Dat zou geweldig zijn.

Geplaatst:
comment_1176760

Ik vind het eigenlijk een beetje onzin die test. Bij mij stond er dat hij net boven het minimum uitkwam terwijl alles ruim aan het minimum voldoet en alleen de videokkart bij aanbevolen er niet aan voldeed terwijl de videokaart aan alle eisen voldoet.

Nou ja, gta zal het waarschijnlijk toch niet geweldig doen want mijn pc loopt voor geen meter

Geplaatst:
comment_1177659

een maat van mij kan hem volgens mij niet aan xD bij 1 test wel en bij de andere niet :puh: want hij heeft een pentim 4 3,16 ghz en een nvidia geforce 9800gt als grafishe kaart en ik kom er hoger uit ik heb een dual core 2 e8500 3,16 ghz en een nvidia geforece 9600gt :dans:

Geplaatst:
comment_1177731
een maat van mij kan hem volgens mij niet aan xD bij 1 test wel en bij de andere niet :puh: want hij heeft een pentim 4 3,16 ghz en een nvidia geforce 9800gt als grafishe kaart en ik kom er hoger uit ik heb een dual core 2 e8500 3,16 ghz en een nvidia geforece 9600gt :dans:

Met die gegevens kun je GTA IV zeker draaien.

Geplaatst:
comment_1178024

Ik snap iets niet, GTA IV heeft volgens mij ongeveer de graphics van Crysis.

Als ik bij ''can you run it'' crysis selecteer dan zegt ie dat mun video kaart niet goed is terwijl ik crysis makkelijk alles op very low of low kan spelen.

Zou ik dan GTA IV ook niet alles op low kunnen spelen? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.