Jump to content
Geplaatst:
comment_1172901

Hallo,

Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt.

Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan.

En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??''

dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even ^_^ ..

Nou oke, dat dacht ik helemaal niet :puh:.

Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he?:D

maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he??:puh:

Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan!

(de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!)

Greetz GTA Master 1,

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183725
Hier snap ik dus niets van .. Mijn videokaart 'Failed', maar alle features komen er wel door ...

En dan te bedenken dat ik bij GTA SA er met glans doorkom :7 Er is niets veranderd aan deze PC sinds die tijd.

test1kt7.jpg

die dingen die er staan zijn niet de enige dingen waar een videokaaart aan moet voldoen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183730
Ik snap iets niet, GTA IV heeft volgens mij ongeveer de graphics van Crysis.

Als ik bij ''can you run it'' crysis selecteer dan zegt ie dat mun video kaart niet goed is terwijl ik crysis makkelijk alles op very low of low kan spelen.

Zou ik dan GTA IV ook niet alles op low kunnen spelen? :7

1. wanneer heb ik het over crysis gehad??

2. heb je het nu niet over de crysis demo :( een demo is namelijk lang zo ''zwaar'' niet als een volledig spel

Geplaatst:
comment_1184375

Als ik bij ''can you run it'' crysis selecteer dan zegt ie dat mun video kaart niet goed is terwijl ik crysis makkelijk alles op very low of low kan spelen.

Crysis is zwaarder dan GTA IV.

Dus als je Crysis very low of low kunt spelen, kun je GTA IV ook wel spelen.

Misschien wel op Medium maar dan moet alles wel mee zitten.

Geplaatst:
comment_1184396

Crysis is zwaarder dan GTA IV.

Dus als je Crysis very low of low kunt spelen, kun je GTA IV ook wel spelen.

Misschien wel op Medium maar dan moet alles wel mee zitten.

ok ik kan crysis op de hoogste settings aan dus dat betekend dat ik gta iv ook met de hoogste settings kan runnen ook al heb ik geen quadcore :dans: want ik heb namelijk een dualcore 2 e8500 3,16 ghz en als grafiche kaart een nvidia 9600gt
Geplaatst:
comment_1184754

Mijn standaard chipset in de pc (Geforce 6150SE :puh:) kan GTA natuurlijk niet aan. Nu kan ik een GeForce 9400 GT Silent kopen, maar weet iemand of dat gta hier wel lekker op draait? Hoe echt geen super hoge instellingen ofzo, maar nu is het een en al haperen in het spel.

Groet

Geplaatst:
comment_1185317

Kan mijn laptop GTA4 aan denk je? Min reqs haalt die wel.. maar CPU is niet goed genoeg voor recommend..

Als ik t spel koop, zal die dan "soepel" draaien op low settings? Of zal ik alsnog problemen hebben? Het is wel een laptop he..

gta4systemreqsiy8.jpg

Mijn laptop:

CPU: 2,0 ghz intel dual core 2

geheugen: 4gb ram ddr2

grafische kaart: nvidia geforce 9600M GT

Bewerkt: door Ush

Geplaatst:
comment_1186515

Heejj gamers ,

Ik vroeg me af of mijn computer gta IV aan kon.

Anders is me 50 euro naar de klote.

Met mijn videokaart is er geen probleem maar met me computer wel.

Hier effe uitslag van cantyourunit en staat er alles bij.

canyourunit uitslag.

Volgens mij kan ik hem alleen op Low spelen. :?

Bewerkt: door Aggie_58

Geplaatst:
comment_1186518
Heejj gamers ,

..

Denk t niet dan...

of alleen op very very low

Bewerkt: door Thijs1005

Geplaatst:
comment_1186529
Heejj gamers ,

..

Denk t niet dan...

of alleen op very very low

Kan dat dan wel ver very loww ?

Geplaatst:
comment_1186539

Hey

Kan mijn laptop GTA4 aan denk je? Min reqs haalt die wel.. maar CPU is niet goed genoeg voor recommend..

Als ik t spel koop, zal die dan "soepel" draaien op low settings? Of zal ik alsnog problemen hebben? Het is wel een laptop he..

gta4systemreqsiy8.jpg

Mijn laptop:

CPU: 2,0 ghz intel dual core 2

geheugen: 4gb ram ddr2

grafische kaart: nvidia geforce 9600M GT

Bewerkt: door Ush

Geplaatst:
comment_1186549

in tegendeel jij kunt hem helemaal niet spelen, je processor is niet goed genoeg, hiervoor raad ik je zoals aangegeven minstens 'Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz' aan, natuurlijk kun je dan ook voor de 'Intel Quad Core' versie gaan als je wat spaargeld op zak hebt.

je System RAM (werkgeheugen) is ook zeker niet voldoende, dit zal hem erg langzaam laten spelen of misschien zelfs vastlopen, ook hiervoor zul je een nieuw onderdeel moeten kopen, ik zou dan gelijk gaan voor de 4 GB als je nog wat geld hebt en anders is de 2 GB voldoende om hem redelijk te kunnen spelen.

De rest van je PC is wel goed, maar de 2 zeker hierboven zijn niet voldoende om hem te spelen, ik raad je ook aan hem nog niet te kopen tot dat je een nieuwe PC hebt met het bovenstaande of je oude zodanig verbeteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.