Jump to content
Geplaatst:
comment_1173414

Heey iedereen ^_^

Ik heb een vraagje ik heb een heel klein noob gebouwtje gemaakt in D3D max (versie 9, ik kon 7 niet vinden)

Nou maar dan heb ik een vraagje, hoe krijg ik dit nu in san andreas want als ik op maxscript en daarna runscript druk vraag hij op de dff bestand ofzo.

Ik heb al een paar artikelen gevolgd maar ik snap het dus nog niet helemaal.

Kan 1 van julie het effe in deze topic wat duidelijker uitleggen hoe ik het in san andreas moet zetten?

Bedankt, MVG Kevin.

EDIT PLZ LEES!:

Het is mij grootdeels gelukt ik heb de oude (die in de tut stond) col gevonden maar ik heb nu dit probleem:

kevinkrs.jpeg

Ik zweef nu als ik in het gebied van grovestreet ben wie weet waarom en hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb ook de max bestand geuplaod mischien dat iemand het fout daarin kan vinden weet namelijk niet waar het aan licht:

DOWNLOAD MIJN BESTAND HIER

Nog wat gegevens:

Dit is mijn IDE bestand:

# IPL generated from Max file LAe.max
inst
18001, kevinkrs, 0, 2483.503, -1665.99, 13.34375, 0, 0, 0, 1, -1
end
cull
end
path
end
grge

end
enex

end
pick
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end

En dit is mijn IDE bestand:

objs
18001, kevinkrs, kevinkrs, 300, 128

end
tobj

end
path
end
2dfx
end
anim
end
txdp
end

Bewerkt: door kevinkrs

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1173419

Ik weet zelf ook niet hoe je dit soort dingen doet maar wat ik wel weet zijn de benodigdheden.. Je heb Kam's script nodig, een soort van plug-in voor 3DsMax alleen nu is het probleem dat jij versie 9 hebt en men zegt dat Kam's script het niet goed doet met deze versie. Je moet dus een lagere versie van 3DsMax verkrijgen (er zijn meerdere manieren alleen daar zal ik jou maar niet mee belasten) of je moet iemand anders het 'ingame zetten' werk laten doen.

Ik denk dat hier zometeen wel iemand komt die er wel alles vanaf weet alleen als je het ingame zetten zelf wilt doen dan heb je iig een lagere versie nodig, anders kom je sowieso nergens!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173424
Ik weet zelf ook niet hoe je dit soort dingen doet maar wat ik wel weet zijn de benodigdheden.. Je heb Kam's script nodig, een soort van plug-in voor 3DsMax alleen nu is het probleem dat jij versie 9 hebt en men zegt dat Kam's script het niet goed doet met deze versie. Je moet dus een lagere versie van 3DsMax verkrijgen (er zijn meerdere manieren alleen daar zal ik jou maar niet mee belasten) of je moet iemand anders het 'ingame zetten' werk laten doen.

Ik denk dat hier zometeen wel iemand komt die er wel alles vanaf weet alleen als je het ingame zetten zelf wilt doen dan heb je iig een lagere versie nodig, anders kom je sowieso nergens!

Heey bedankt voor je reactie.

Waar kan ik versie 7 trial krijgen dan? ik heb me dood gezocht zonder resultaat :N

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173448
Kijk eens! Ik weet niet of het hier aan lag alleen de naam is 3DsMax, niet D3D's Max, zulke typfouten kunnen behoorlijk veel betekenen bij de resultaten. ;)

Bedankt, inmiddels is hij al aan het downloaden over 1,5 uur binnen (A)

Intussen heb ik een master tut gedownload.

Ik snap het al ietjes meer.

Bedankt voor julie hulp =]

Meer sugesties zijn altijd welkom

Geplaatst:
comment_1173470
Kijk eens! Ik weet niet of het hier aan lag alleen de naam is 3DsMax, niet D3D's Max, zulke typfouten kunnen behoorlijk veel betekenen bij de resultaten. ;)

Bedankt, inmiddels is hij al aan het downloaden over 1,5 uur binnen (A)

Intussen heb ik een master tut gedownload.

Ik snap het al ietjes meer.

Bedankt voor julie hulp =]

Meer sugesties zijn altijd welkom

Er zijn dus talloze tutorials in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454) waarin uitgelegd word hoe je iets ingame zet, én er zijn talloze mensen die dat wel voor je willen doen :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173476
Kijk eens! Ik weet niet of het hier aan lag alleen de naam is 3DsMax, niet D3D's Max, zulke typfouten kunnen behoorlijk veel betekenen bij de resultaten. ;)

Bedankt, inmiddels is hij al aan het downloaden over 1,5 uur binnen (A)

Intussen heb ik een master tut gedownload.

Ik snap het al ietjes meer.

Bedankt voor julie hulp =]

Meer sugesties zijn altijd welkom

Er zijn dus talloze tutorials in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454) waarin uitgelegd word hoe je iets ingame zet, én er zijn talloze mensen die dat wel voor je willen doen :)

Bedankt ik heb een spraal artikel net beluisters en bekeken nu snap ik het wel nu is het alleen nog effe wachten op d3d's 7.0

Ohja nog wel effe 1 vraag..

Hoe zet ik die kane plugin in mijn d3d's max?

Geplaatst:
comment_1173506
Kijk eens! Ik weet niet of het hier aan lag alleen de naam is 3DsMax, niet D3D's Max, zulke typfouten kunnen behoorlijk veel betekenen bij de resultaten. ;)

Bedankt, inmiddels is hij al aan het downloaden over 1,5 uur binnen (A)

Intussen heb ik een master tut gedownload.

Ik snap het al ietjes meer.

Bedankt voor julie hulp =]

Meer sugesties zijn altijd welkom

Er zijn dus talloze tutorials in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454) waarin uitgelegd word hoe je iets ingame zet, én er zijn talloze mensen die dat wel voor je willen doen :)

Bedankt ik heb een spraal artikel net beluisters en bekeken nu snap ik het wel nu is het alleen nog effe wachten op d3d's 7.0

Ohja nog wel effe 1 vraag..

Hoe zet ik die kane plugin in mijn d3d's max?

Ten eerste:

HET IS 3DS MAX, 3D Studio Max

KAMS scripts zet je in de map Plugins, in autodesk/3dsmax8 :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173603
Kijk eens! Ik weet niet of het hier aan lag alleen de naam is 3DsMax, niet D3D's Max, zulke typfouten kunnen behoorlijk veel betekenen bij de resultaten. ;)

Bedankt, inmiddels is hij al aan het downloaden over 1,5 uur binnen (A)

Intussen heb ik een master tut gedownload.

Ik snap het al ietjes meer.

Bedankt voor julie hulp =]

Meer sugesties zijn altijd welkom

Er zijn dus talloze tutorials in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454) waarin uitgelegd word hoe je iets ingame zet, én er zijn talloze mensen die dat wel voor je willen doen :)

Bedankt ik heb een spraal artikel net beluisters en bekeken nu snap ik het wel nu is het alleen nog effe wachten op d3d's 7.0

Ohja nog wel effe 1 vraag..

Hoe zet ik die kane plugin in mijn d3d's max?

Ten eerste:

HET IS 3DS MAX, 3D Studio Max

KAMS scripts zet je in de map Plugins, in autodesk/3dsmax8 :)

Oke mensen ik heb gedownload maar nu blijft het d3s 2009 te zijn is die ook goed op de site zself stond 7.0 :|

Bewerkt: door kevinkrs

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173786

Hmm mensen ik heb versie 8 nu, ik heb hem gedownload met utrrent odat de trial versie neit meer beschikbaar is.

Ik instaleer hem nu ik zeg wel effe wanneer het klaar is ^.^

edit: ik heb hem geinstaleerd en het werkt =]

Bewerkt: door kevinkrs

Geplaatst:
comment_1173924
Hmm mensen ik heb versie 8 nu, ik heb hem gedownload met utrrent odat de trial versie neit meer beschikbaar is.

Ik instaleer hem nu ik zeg wel effe wanneer het klaar is ^.^

edit: ik heb hem geinstaleerd en het werkt =]

Dubbelpost:

bewerk.jpg

Gebruik de bewerkknop.

Dan schrijf je in je vorige post 3ds max weer verkeerd :ch: Het is niet d3s, maar 3ds, van 3D Studio.

Dan is het verboden om het over downloaden of wat dan ook dat illegaal is te hebben (Ben ik op tegen :puh: ):

* Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

* Geen porno (in plaatjes, tekst of via link)

* Geen discriminatie (in plaatjes, tekst of via link)

* Geen reclame (een eenvoudige link naar eigen site in signature mag)

* Geen plagiaat (dus geen afbeeldingen, mods of tekst gebruiken van andere mensen of sites, zonder toestemming)

* Geen dubbelaccounts (meerdere accounts vanaf dezelfde computer mag alleen na toestemming van een admin

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1173976

Mensen, ik heb dus de tut gevolgd (van wazuup)

En een tut van Beagle gevolgd

En ik krijg nu geen errors en ik heb alles goed gedaan maar mijn object staat er niet.

Imenad een iedee hoe het komt?

Mischien kan iemand het via msn oplossen ofzo?...

Bewerkt: door kevinkrs

Geplaatst:
comment_1174989

Waarschijnlijk zijn jouw scripts gewoon goed hoor. Wazuup schreef die tutorial echter een hele tijd geleden en toen was er waarschijnlijk nog een oudere versie van Kam's scripts beschikbaar. Met de nieuwste versie kun je alles doen wat in de tutorials beschreven staat. De nieuwste versie kun je altijd op deze pagina downloaden.

Dat je je object niet kan vinden is waarschijnlijk ergens anders aan te verwijten. Heb je een heel nieuw object toegevoegd? Heb je het object dan wel goed gespawned in je IDE/IPL bestanden? Wat voor coördinaten heb je gebruikt? Is je texture wel goed?

We moeten echt wat meer informatie hebben voor we kunnen vaststellen wat precies het probleem is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1175163
Waarschijnlijk zijn jouw scripts gewoon goed hoor. Wazuup schreef die tutorial echter een hele tijd geleden en toen was er waarschijnlijk nog een oudere versie van Kam's scripts beschikbaar. Met de nieuwste versie kun je alles doen wat in de tutorials beschreven staat. De nieuwste versie kun je altijd op deze pagina downloaden.

Dat je je object niet kan vinden is waarschijnlijk ergens anders aan te verwijten. Heb je een heel nieuw object toegevoegd? Heb je het object dan wel goed gespawned in je IDE/IPL bestanden? Wat voor coördinaten heb je gebruikt? Is je texture wel goed?

We moeten echt wat meer informatie hebben voor we kunnen vaststellen wat precies het probleem is.

Ik heb de IPL en die andere bestand gedaan zoals de tut hij hoord te spawen bij de huis van carl maar in dat gebied zweef ik kom ik eruit dan ben ik weer op normaal grond.

Voorderest is mijn texure denk ik goed maar er was wel 1 probleem ik heb een oude txdworkshop omdat de nieuwe een fout gaf bij mij.

Tprograessbar nog wat, kan het daar aan liggen?

En hoe moet je exporteren met de nieuwe kam's script is daar ook een tut van?

Geplaatst:
comment_1175462

Dat je oude TXD Workshop hebt is geen probleem, meerder mensen +ik hadden dat probleem over TProgressBar.

Exporteren met nieuwe KAMS is niet moeilijk:

DFF=

1. Selecteer je model.

2. Vink bij de tab "Export DFF" het kruisje "skip coll" aan.

3. Druk dan op Export DFF en sla het ergens op.

COL3=

1. druk onderaan op COL3 zodat die groen word.

2. Druk op het knopje Collision Mesh en klik dan op je model. Dan druk je weer op dat knopje zodat ie weer oranje word.

3. Tik de naam van je col in.

4. Druk op export en sla het ergens op, vergeet niet wéér je naam in te tikken.

Kan zijn dat ik wat vergeten ben, doe het uit mijn hoofd, maar het moet goed zijn :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.