Geplaatst: 20 november 200816 jaren comment_1173874 Ja ik heb gtaiv zelf nog niet , maar die komt er aan ( 360 ) Maarja ik kan nergens een goed plaatje vinden van de Uranus ( sport versie) Heefd iemand die misschien voor mij ?/ Een uranus met een grote spoiler en lampen etc
Geplaatst: 20 november 200816 jaren comment_1173937 Je bedoeld zeker de Uranus GT in GTA IV? Hier het plaatje: Klik! Bewerkt: 20 november 200816 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 20 november 200816 jaren Auteur comment_1174190 Je bedoeld zeker de Uranus GT in GTA IV? Hier het plaatje:Klik! Ja en nee Uit gtaiv ja Maarja dt is de ''standaard'' Er is er ook een met extra lampen en een grote spoiler achterop die zoek ik plaatje van;) Alvast bedankt man;)
Geplaatst: 20 november 200816 jaren comment_1174208 Je bedoeld zeker de Uranus GT in GTA IV? Hier het plaatje:Klik! Ja en nee Uit gtaiv ja Maarja dt is de ''standaard'' Er is er ook een met extra lampen en een grote spoiler achterop die zoek ik plaatje van;) Alvast bedankt man;) Ik heb een plaatje gevonden, hier kom't 'ie!
Geplaatst: 20 november 200816 jaren Auteur comment_1174239 Je bedoeld zeker de Uranus GT in GTA IV? Hier het plaatje:Klik! Ja en nee Uit gtaiv ja Maarja dt is de ''standaard'' Er is er ook een met extra lampen en een grote spoiler achterop die zoek ik plaatje van;) Alvast bedankt man;) Ik heb een plaatje gevonden, hier kom't 'ie! danke gaaf ding !~ik hou wel vn die wagens!
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1175401 Ja, het is een leuke wagen. Een beetje een mengeling tussen een sportwagen en een gewone stadwagen.
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1175422 Ja, het is een leuke wagen. Een beetje een mengeling tussen een sportwagen en een gewone stadwagen. Eerste keer dat ik m zag dacht ik daar ook aan
Ja ik heb gtaiv zelf nog niet , maar die komt er aan ( 360 )
Maarja ik kan nergens een goed plaatje vinden van de Uranus ( sport versie)
Heefd iemand die misschien voor mij ?/
Een uranus met een grote spoiler en lampen etc