Heb je een vraagje over iets wat met Windows Live Messenger (kortom MSN) te maken heeft? Dan is dit de plek voor jou Dus heb je een vraag? Post het hier. Quote wel even de vraag voordat je antwoord.
Ik heb al een vraagje:
Aangezien ik een E-mail adres heb voor GTAForum maar ook een prive adres en ik graag gewoon op beide actief zou willen zijn zou het me handig lijken als ik gewoon zegmaar mijzelf op beide adressen gewoon kan aanmelden. Zou het dus kunnen als ik met me GTAForum Adres op MSN 8.5 zit en met me prive account op zegmaar 8.0? Kan dit?
Hallo allemaal,
Heb je een vraagje over iets wat met Windows Live Messenger (kortom MSN) te maken heeft? Dan is dit de plek voor jou
Dus heb je een vraag? Post het hier. Quote wel even de vraag voordat je antwoord.
Ik heb al een vraagje:
Aangezien ik een E-mail adres heb voor GTAForum maar ook een prive adres en ik graag gewoon op beide actief zou willen zijn zou het me handig lijken als ik gewoon zegmaar mijzelf op beide adressen gewoon kan aanmelden. Zou het dus kunnen als ik met me GTAForum Adres op MSN 8.5 zit en met me prive account op zegmaar 8.0? Kan dit?
Bewerkt: door zamg0d1