Geplaatst: 21 november 200816 jaren comment_1174769 Hallo allemaal, Ik heb Google Sketchup 7 gedownload en ik wou de tut volgen van Sketchup op dit forum. Ik kwam erachter dat die tut voor Google Sketchup 4 was, en niet voor de mijne. Dus ik wou vragen, waar kan ik legaal Google Sketchup 4 donloaden? Ik heb al gezocht op google maar ik kon niets vinden, dus begin daar niet over te zeiken asjeblieft. Groetjes, GTA-Freak-24
Geplaatst: 21 november 200816 jaren comment_1174864 Maar als het voor SKP 4 is, kan je het ook gewoon gebruiken in SKP 7. Als er een nieuwe versie uit komt is dit meestal alleen +functies, -Bugs. En alle tools blijven hetzelfde werken. Dus waarom SKP 4 als SKP 7 gewoon alleen maar meer dingen heeft?
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178529 Doet het niet goed xDDownload link dan Ik snap niet helemaal wat je bedoelt; Wil je een directe Link van SKP 4? Ik zie het; Downloadlink werkt voor geen meter Download dan maar gwoon versie 7 van www.sketchup.com
Hallo allemaal,
Ik heb Google Sketchup 7 gedownload en ik wou de tut volgen van Sketchup op dit forum.
Ik kwam erachter dat die tut voor Google Sketchup 4 was, en niet voor de mijne.
Dus ik wou vragen, waar kan ik legaal Google Sketchup 4 donloaden?
Ik heb al gezocht op google maar ik kon niets vinden, dus begin daar niet over te zeiken asjeblieft.
Groetjes,
GTA-Freak-24