Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1175498 Innovative, een gloednieuwe mod voor SA met ook een gloednieuw idee.Één missie, één doel.Het vernietigen van een toekomstige aartsvijand voor ze ons vernietigen. Wat Het kweekprogramma van de overheid mislukt keer op keer. Nieuwe cellen worden gekweekt en alles begint weer. Deze keer is het hun gelukt. Proefprojecten evolueren, ze groeien, ze denken en dan loopt het mis. Door een nalatige werknemer ontsnappen ze en zijn ze vanzin om het de mensheid lastig te maken. We zullen ons uiterste best moeten doen! Wie Namelijk mezelf, het idee zat al een tijdlang in mijn hoofd en nu wil het uitbarsten. Mensen die geïnteresseerd zijn mogen zichzelf aanbieden als crewlid. Via PB! Hoe Zeker en vast is er wat modelling werk nodig voor de nieuwe models die er nodig zijn. Ik zal dit zelf doen tenzij er iemand wil helpen door crewlid te worden.Vooral SCM'en zal waarschijnlijk ook één van de moeilijkste delen worden. Wanneer Altijd, wanneer ik en de crew zin en vrije tijd hebben. Als een een crew opgesteld is zullen we samen bespreken wie wat doet. Crackhead_ WIP
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181916 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden.. Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181950 Updated:Hier de eerste paar screens van de headcrab en zijn bones. +plaatjes+ Crackhead wow! nice gadaan ik kan niet wachten om het ingame te zien
Geplaatst: 29 november 200816 jaren Auteur comment_1182102 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums. Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst. Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp. Crackhead
Geplaatst: 30 november 200816 jaren Auteur comment_1182274 Neej, de headcrab wordt als ped gebruikt. Misschien later ook als player. Crackhead
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182384 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums. Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst. Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp. Crackhead *snik* Alle vertexen moeten aan botten zitten. Alles. De hele mesh moet gerigt zijn aan het bottenstelsel. Je mag trouwens ook geen botten verwijderen. Hierdoor krijg je grote kans dat SA vastloopt. @Timske: *snik* Je kan niet als spider rondlopen. De animaties blijven hetzelfde. De headcrab zal waarschijnlijk heel lelijk deformen, omdat de bewegingen niet passen bij de Krab. @CrackHead_: Weetje Crackhead, je kan de animaties van de peds veranderen in een animatie van jouw Headcrab. Dan moet je wel alle peds vervangen, anders gaan de gewone peds ook als headcrabs rondlopen
Geplaatst: 30 november 200816 jaren Auteur comment_1182697 Je maakt je eigen animaties en met mission coding zorg je ervoor dat de headcrab juist die animaties aangewezen krijgt en geen andere. Zo kunnen de andere peds ook nog gewoon rondlopen. Ik heb geen bones verwijderd en dat van de vertexes wist ik al, het is gewoon het riggen zelf dat niet lukt Ik zou hulp nodig hebben van iemand die er iets van af weet. Is Gybrus nog actief? Crackhead
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182807 je kan met de cleo3 skin selector dan als headcrab rondlopen
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1183185 Klopt niet helemaal.. Animaties zijn aangegeven in een *.Dat bestand e:Welke animaties bij welk model horen. Mannen en vrouwen rennen totaal anders dat staat dus in onderstaand bestand welke animatie de game moet gebruiken. animgrp.dat als ik het goed zie. Via de main.scm kun je models oproepen en een animatie meegeven maar dat is niet de correcte manier. Daarnaast maakt het niet uit hoeveel botten je model heeft, zolang er een animatie is met een even aantal "bones" zou het moeten werken. En dat er al heel veel mods zijn met de headcrab hoeft nog niet te heten dat ze toestemming hebben en/of dat het de headcrab uit half life is. Veel succes verder, PS: toevoegen van animaties kan ook nog altijd. edit: paar dingen aangepast. Bewerkt: 30 november 200816 jaren door gybrus
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183708 Bij deze neem ik deze mod over, want mijn andere, betere account is gewist.
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183885 Dus jij bent Crackhead_, Tom? aniewee, erg mooi werk totnogtoe, ziet er allemaal erg goed uitgewerkt uit.
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1184724 Bij deze neem ik deze mod over, want mijn andere, betere account is gewist. Ik had het gezegd, ze komen er toch wel achter Ervaring....
Innovative, een gloednieuwe mod voor SA met ook een gloednieuw idee.
Één missie, één doel.
Het vernietigen van een toekomstige aartsvijand voor ze ons vernietigen.
Wat
Het kweekprogramma van de overheid mislukt keer op keer.
Nieuwe cellen worden gekweekt en alles begint weer. Deze keer is het hun gelukt.
Proefprojecten evolueren, ze groeien, ze denken
en dan loopt het mis. Door een nalatige werknemer ontsnappen ze en zijn ze van
zin om het de mensheid lastig te maken. We zullen ons uiterste best moeten doen!
Wie
Namelijk mezelf, het idee zat al een tijdlang in mijn hoofd
en nu wil het uitbarsten. Mensen die geïnteresseerd zijn mogen zichzelf aanbieden
als crewlid. Via PB!
Hoe
Zeker en vast is er wat modelling werk nodig voor de nieuwe models die er
nodig zijn. Ik zal dit zelf doen tenzij er iemand wil helpen door crewlid te worden.
Vooral SCM'en zal waarschijnlijk ook één van de moeilijkste delen worden.
Wanneer
Altijd, wanneer ik en de crew zin en vrije tijd hebben. Als een een crew opgesteld
is zullen we samen bespreken wie wat doet.
WIP