Revolution-Designer Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) [WIP] Inleiding: GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas. We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers. (Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!) Crewleden: - Revolution-Designer - Beagle - Puma - Dutchgod - BC7 Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is: Textures/Data: Crewleden die hier voor zorgen: - Revolution-Designer - Dutchgod Nieuwe politieagenten/FBI/army: Groen (zee)water: Nieuwe explosies: Groen rookeffect: Nieuwe overheid voertuigen: Nieuwe bomen in de country: 24/7 nacht: Groene onderwater gloed: Models: Crewleden die hier voor zorgen: - Beagle - Puma - Revolution-Designer Groene tiberium kristallen: Klein geïnfecteerd eilandje: Blauw tiberium kristal: *Screen komt zo* Oude NOD fabriek: Minigun: Scripting: Crewleden die hier voor zorgen: - Beagle - BC7 Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie. Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten. Filmpjes: In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten: Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie: Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2: Progress: Versie 0.1: 100% Versie 0.2: 65% Versie 0.5: 0% Versie 0.6: 0% Versie 1.0: 0% Releases: Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht. Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand. Download versie 0.1 Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<< Laatste update: Bewerkt: 10 februari 2009 door Revolution-Designer
Timske Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 De explosie effecten zijn wel mooi. En het water, en het schiet effect Alleen wat is Tiberium
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Heb je zelf wel genoeg ervaring met GTA Modden? Inleiding:GTA: Tiberium Infection moet een Major Conversation worden voor GTA San Andreas. Helaas heb ik niet veel hulp en heb ik tot nu toe alles nog maar alleen gedaan. Het is Major Conversion, niet major Conversation Een grote discussie
Revolution-Designer Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Alleen wat is Tiberium Tiberium is een groen giftig kristal uit het strategie spellen Command And Conquer: Tiberium Dawn, Command and Conquer: Tiberian Sun, Command and Conquer: Renegade en Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Heb je zelf wel genoeg ervaring met GTA Modden? Het is Major Conversion, niet major Conversation Een grote discussie Ik kan zelf textures veranderen, en ook nog wat andere verschillende stats, maar omdat ik eigenlijk niet veel kan zoek ik mensen die me willen helpen. Bewerkt: 22 november 2008 door Revolution-Designes
Jesperkaj Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Leuk idee. Het is misschien ook leuk om echt Tiberium kristallen te gebruiken voor bijvoorbeeld op het platteland. @Timske: Bekijk deze pagina eens, hier staat alles uitgelegt over Tiberium
Revolution-Designer Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Leuk idee. Het is misschien ook leuk om echt Tiberium kristallen te gebruiken voor bijvoorbeeld op het platteland. Ik heb al iemand gevonden die zou kijken of hij Tiberium kristal kan modellen, als dit lukt ga ik het met mapping in-game zetten zodat er ook Tiberium-velden zijn.
game~skater Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 en wat gaan die velden doen?
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) en wat gaan die velden doen? Die velden zullen meer realiteit aan de mod geven en als er iemand is die zou willen scripten dan zou hij misschien kunnen maken dat als je bij tiberium in de buurt komt, dat je dan langzaam dood gaat. Want tiberium is immers giftig. Nogmaals: ALLE HULP IS WELKOM! Bewerkt: 23 november 2008 door Revolution-Designes
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 V1, vind het niet erg geslaagd
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind hem prachtig! Maar als deze in-game komt, geeft ie dan ook licht?
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind hem prachtig! Maar als deze in-game komt, geeft ie dan ook licht? Nee, dat is maar een 3DS Max Video Post rendertje Je kan wel met een beetje scripten een FX op de Tiberiums zetten, dat er de hele tijd een soort rook van af komt. Ik zie dat je de Rook al Groen gemaakt hebt...
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind hem prachtig! Maar als deze in-game komt, geeft ie dan ook licht? Nee, dat is maar een 3DS Max Video Post rendertje Je kan wel met een beetje scripten een FX op de Tiberiums zetten, dat er de hele tijd een soort rook van af komt. Ik zie dat je de Rook al Groen gemaakt hebt... Het rook is inderdaad al groen, maar ik kan niet scripten.
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind hem prachtig! Maar als deze in-game komt, geeft ie dan ook licht? Nee, dat is maar een 3DS Max Video Post rendertje Je kan wel met een beetje scripten een FX op de Tiberiums zetten, dat er de hele tijd een soort rook van af komt. Ik zie dat je de Rook al Groen gemaakt hebt... Het rook is inderdaad al groen, maar ik kan niet scripten. Er zijn genoeg mensen die wél kunnen scripten Je zit hier op een forum
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ik vind hem prachtig! Maar als deze in-game komt, geeft ie dan ook licht? Nee, dat is maar een 3DS Max Video Post rendertje Je kan wel met een beetje scripten een FX op de Tiberiums zetten, dat er de hele tijd een soort rook van af komt. Ik zie dat je de Rook al Groen gemaakt hebt... Het rook is inderdaad al groen, maar ik kan niet scripten. Er zijn genoeg mensen die wél kunnen scripten Je zit hier op een forum Je hebt gelijk, ik zal eens ff rondkijken Edit: Ik heb iemand gevonden die het rook kan maken namelijk, Tjerk Bewerkt: 23 november 2008 door Revolution-Designes
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Oeps! Sorry voor de dubbelpost! :$ Beginpost geupdate! (Hulp is nog steeds welkom!) Bewerkt: 23 november 2008 door Revolution-Designes
Recommended Posts