Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1181912
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Geplaatst:
comment_1181984
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Of je heb je spel nog niet gepatchd..lijkt me een beetje sterk, maar t kan...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1181985
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Of je heb je spel nog niet gepatchd..lijkt me een beetje sterk, maar t kan...

Ik heb niks met scm gedaan. Ik heb gewoon MEd 0.32 gebruikt. (Map Editor)

Gepatchd? Ik heb gewoon versie 1.0

Ps. Dit zijn de Tiberium plantjes in de Map Editor:

tiberiumplantsqu7.jpg

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1182306
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...:

Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen.

Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1182321
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...:

Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen.

Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn?

Revo-BlahBlah zal uitleggen wat hij allemaal heeft gedaan. :puh:

Ten eerste heb ik de dus de dff, de txd en col2 toegevoegd.

Toen heb ik deze tut van Puma gevolgd.

Toen wou ik dus een save game loaden maar dat werkte niet een new game ook niet.

Maar ik snap niet dat ik die col in gta3.img moest zetten want die hoefde ik toch niet te gebruiken in de map editor.

Dat was het, meer heb ik niet gedaan.

Ps. Ik heb mijn gta3.img wel gerebuild!

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1182366
Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. :D

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..

Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...:

Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen.

Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn?

Revo-BlahBlah zal uitleggen wat hij allemaal heeft gedaan. :puh:

Ten eerste heb ik de dus de dff, de txd en col2 toegevoegd.

Toen heb ik deze tut van Puma gevolgd.

Toen wou ik dus een save game loaden maar dat werkte niet een new game ook niet.

Maar ik snap niet dat ik die col in gta3.img moest zetten want die hoefde ik toch niet te gebruiken in de map editor.

Dat was het, meer heb ik niet gedaan.

Ps. Ik heb mijn gta3.img wel gerebuild!

Beste Revo,

Je mag kiezen; Wil je Revo-BlahBlah genoemd worden, of gewoon Revo? Mijn voorkeur gaat naar Revo. Je had **** niet zo'n moeilijke naam moeten nemen. Of je verzint zelf een snellere naam, of het word Revo.

Met Niet zo'n vriendelijke groet,

Beagle

De col:

De col zorgt ervoor dat je een object kan voelen, dat je er tegen aan kan lopen, dat je er op kan lopen. Zonder Collision File loopt SA vast. Waarom de Map Editor niet om een aparte naam vraagt van de Col, is omdat de Col altijd hetzelfde moet heten als de Dff. Mijn Collision Files moet je dus hernoemen naar dezelfde naam als de DFF, én toevoegen aan GTA3.img. Probeer alsjeblieft allebei de Col bestanden.

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1182749
Je mag kiezen; Wil je Revo-BlahBlah genoemd worden, of gewoon Revo? Mijn voorkeur gaat naar Revo. Je had **** niet zo'n moeilijke naam moeten nemen. Of je verzint zelf een snellere naam, of het word Revo.

Met Niet zo'n vriendelijke groet,

Beagle

Noem me maar Revo, dat is snel genoeg he?

Geplaatst:
comment_1182754

zo ik heb ff een betere texture gemaakt ^_^

gewoon voor de fun :Y

(moet je ff met photoshop groen maken want dat lukt mij steeds niet :@ )

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1182758
zo ik heb ff een betere texture gemaakt ^_^

gewoon voor de fun :Y

(moet je ff met photoshop groen maken want dat lukt mij steeds niet :@ )

Je hebt een beter Texture met PS gemaakt, en het lukt je niet om het groen te maken :puh:

Geplaatst:
comment_1182786

Ik heb die van MFCL maar even snel aangepast om toch maar iets te doen..

28kr0oy.jpg28br6mo.jpg

Zoals je ziet heb ik 2 plaatjes met verschillende kleuren zodat jullie zelf een kunnen kiezen, maar jullie kunnen ze natuurlijk ook wel allebei gebruiken aangezien het me saai lijkt als je alleen maar dezelfde plant ziet.

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1182893
Ik heb die van MFCL maar even snel aangepast om toch maar iets te doen..

28kr0oy.jpg28br6mo.jpg

Zoals je ziet heb ik 2 plaatjes met verschillende kleuren zodat jullie zelf een kunnen kiezen, maar jullie kunnen ze natuurlijk ook wel allebei gebruiken aangezien het me saai lijkt als je alleen maar dezelfde plant ziet.

Goed idee, deze kunnen we voor versie 2 van de plant gebruiken. (Als ik de plant ooit nog in-game krijg :puh: )

Geplaatst:
comment_1183338

Misschien is het ook een idee om die blauwe textuur te gebruiken op de plaatsen waar het in GTA: San Andreas wat kouder is, er moeten gewoon zoveel mogelijk versies zijn zodat het resultaat er meteen ook wat realistischer uitziet want in het echt kom je toch ook niet slechts 2 kleuren planten tegen? :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183441
Misschien is het ook een idee om die blauwe textuur te gebruiken op de plaatsen waar het in GTA: San Andreas wat kouder is, er moeten gewoon zoveel mogelijk versies zijn zodat het resultaat er meteen ook wat realistischer uitziet want in het echt kom je toch ook niet slechts 2 kleuren planten tegen? :7

In de echte Command And Conquer zijn er 2 soorten Tiberium.

1. Green Tiberium Crystal

2. Blue Tiberium Crystal

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.