Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1184555

weet je die straat mod van ...weetnietwie... lijkt wel heel erg op mountainroad

kijk maar op txd workshop daar zie je het

kan ook zijn dat ik het verkeerd gezien heb

Geplaatst:
comment_1184595
weet je die straat mod van ...weetnietwie... lijkt wel heel erg op mountainroad

kijk maar op txd workshop daar zie je het

kan ook zijn dat ik het verkeerd gezien heb

Verkeer gezien denk ik, heb deze textures gewoon van internet en met photoshop bewerkt.

Geplaatst:
comment_1185909

Oké, allemaal leuk en aardig alleen lukt het ingame zetten al want ik heb stiekem het gevoel dat alles stil ligt en dat terwijl ik serieus dacht dat deze modificatie nooit dood zou gaan. :N Misschien zit ik er ook wel naast en zijn jullie er druk mee bezig alleen ik vind dat er nogal weinig voortgang hier wordt gepost.

Geplaatst:
comment_1186230
Oké, allemaal leuk en aardig alleen lukt het ingame zetten al want ik heb stiekem het gevoel dat alles stil ligt en dat terwijl ik serieus dacht dat deze modificatie nooit dood zou gaan. :N Misschien zit ik er ook wel naast en zijn jullie er druk mee bezig alleen ik vind dat er nogal weinig voortgang hier wordt gepost.

Naïeve instelling :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1186429

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Geplaatst:
comment_1186636

Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Geplaatst:
comment_1187304
De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Geplaatst:
comment_1187312
De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1187331
De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Geplaatst:
comment_1187355
Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Sorry hoor, maar was het niet zo dat Crackhead_ jouw dubbelaccount was? Ik had het toen ook in je topic gepost (P'rongeluk) en toen zei je zelf nog dat het wel zo fijn is om weg te halen. Nu doe je het zelf.

Wat gij niet wil dat u geschiedt,

Doe dat ook een ander niet.

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

No Problemo.

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Het is wel zo, dat veel teamleiders van TC of MC's geen ervaren modders zijn. Deze mods gaan vrij snel dood. Het is wel waar, maar deze mensen betalen vanzelf de tol (Wat de tol dan ook is :puh: ). Het is niet onaardig bedoeld Revo, en ik hoop ook dat je je hier niks van aantrekt. Ga gewoon door waar je mee bezig bent.

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste Enige objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Helemaal mee eens.

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Ik zal het proberen. Nu houden we op met deze nutteloze discussie, het ontmoedigd alleen maar. En jullie willen toch niet de veroorzakers zijn van een dooie mod?

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1187525
En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

Hoe kom je daar dan bij?

Ik heb geen dubbelaccounts.

Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Sorry hoor, maar was het niet zo dat Crackhead_ jouw dubbelaccount was? Ik had het toen ook in je topic gepost (P'rongeluk) en toen zei je zelf nog dat het wel zo fijn is om weg te halen. Nu doe je het zelf.

Wat gij niet wil dat u geschiedt,

Dat dat ook een ander niet.

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

No Problemo.

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Het is wel zo, dat veel teamleiders van TC of MC's geen ervaren modders zijn. Deze mods gaan vrij snel dood. Het is wel waar, maar deze mensen betalen vanzelf de tol (Wat de tol dan ook is :puh: ). Het is niet onaardig bedoeld Revo, en ik hoop ook dat je je hier niks van aantrekt. Ga gewoon door waar je mee bezig bent.

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste Enige objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Helemaal mee eens.

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Ik zal het proberen. Nu houden we op met deze nutteloze discussie, het ontmoedigd alleen maar. En jullie willen toch niet de veroorzakers zijn van een dooie mod?

Mooie post Beagle, _O_

Laten we inderdaad ophouden met deze ''nutteloze discussie''.

BTW!

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1198456

En gasten nog iets nodig van tiberium kristal dingetje? heb nog iets teruggevonden van in een grotje dat ik es moest maken voor een schoolprojectje

[PIC]

tiberiumdj6.png

Bewerkt: door Mr. Psycho

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1198525
En gasten nog iets nodig van tiberium kristal dingetje? heb nog iets teruggevonden van in een grotje dat ik es moest maken voor een schoolprojectje

Eigenlijk hebben we al een plantje maar die staat nog niet in-game.

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1203880

Sorry jongens maar ik ga uit de modificatie. Waarom? Omdat er geen enkele voortgang meer is en ik heb ook geen zin om in een modificatie te zitten die al een paar weken dood is. Dat je heel even niet weet hoe je iets ingame moet zetten kan ik begrijpen maar ik (en vast anderen) hebben gewoon gemerkt dat je er al lang niet meer mee bezig bent om het af te krijgen of om er achter te komen hoe je de plant wel succesvol ingame kan krijgen. Ik weet zelfs niet eens zeker of jullie dit bericht wel mee zullen krijgen dus daarom ga ik eruit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.