Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216303
Echt vet :D maar ik heb een paar vraagjes.

wie valt je aan?

En is het een suvivor mode of wat anders?

Voor de rest echt leuk gedaan :Y .

GTA: Tiberium Infection zal een grote modificatie voor GTA San Andreas worden, kijk in de beginpost op pagina 1 voor alle veranderingen.

De trailer word nu op Youtube geupload, morgenochtend kan iedereen hem zien.

De releasedatum zal 30 December 2008 worden.

Dus Dinsdag zal versie 0.1 worden gereleased!

:cya:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1216889

Leuke trailer, ik ben prettig verrast door de recente resultaten van deze mod. Nog wat ideeën die, naar mijn idee, de sfeer in de mod zouden kunnen benadrukken:

-24/7 nacht (timecyc.dat in data-map)

-Nieuwe HUD (download een tool hiervoor van Alexander Blade's site (maker))

-Speciaal voertuig voor de hoofdpersoon (ik zal kijken of ik hier wat mee kan)

-Tiberium mist (effects.fxp in models map)

-Geef elke ped andere animaties, bijvoorbeeld die van bejaarden (animgrp.dat in de data map)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216894
Leuke trailer, ik ben prettig verrast door de recente resultaten van deze mod. Nog wat ideeën die, naar mijn idee, de sfeer in de mod zouden kunnen benadrukken:

-24/7 nacht (timecyc.dat in data-map)

-Nieuwe HUD (download een tool hiervoor van Alexander Blade's site (maker))

-Speciaal voertuig voor de hoofdpersoon (ik zal kijken of ik hier wat mee kan)

-Tiberium mist (effects.fxp in models map)

-Geef elke ped andere animaties, bijvoorbeeld die van bejaarden (animgrp.dat in de data map)

Geweldige ideeën Puma, maar als ik het altijd nacht zou willen hebben moet ik de hele timecyc.dat vervangen en dat is heel veel werk.

Ik zal kijken of ik iets kan doen. :Y

Ik ga in ieder geval animaties veranderen.

Edit: De interface editor laat mijn spel crashen. :duh:

De mist is ook moeilijk te veranderen aangezien effects.fxp zo'n miljoen regels bevat.

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1216903

HUD is toch de Rader enzo? Als je een ronde radar maakt in de voer van een kompas dan word het al wat mooier, de prijs van het geld licht groen zoals tiberium ofsoiets. En de wapens misschien groen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216926
HUD is toch de Rader enzo? Als je een ronde radar maakt in de voer van een kompas dan word het al wat mooier, de prijs van het geld licht groen zoals tiberium ofsoiets. En de wapens misschien groen..

Ja, de HUD is de radar enzo.

Jammer genoeg snap ik niet hoe het programma werkt en de readme legt verder ook niets uit.

Dus dit kan ik niet aanpassen.

Ps. Alle nieuwe ideeën en dingen zullen worden toegevoegd in versie 0.2!

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1216945

Ik heb afgelopen kwartier wat kleine dingen gedaan. Alle peds lopen nu als bejaarden, om het 'zombie'-effect te benadrukken. Verder vechten ze niet met elkaar maar respecteren ze elkaar. Elke ped zal je meteen aanvallen als je hem/haar iets aandoet en ze doen sneller dingen die volgens de wet van SA niet mogen.

De bestanden die ik veranderd heb zijn "animgrp.dat", "ped.dat" en "pedstats.dat".

Download verdwijderd.

Als 't goed is werkt 't, gewoon alles in de data-map zetten.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216949
Ik heb afgelopen kwartier wat kleine dingen gedaan. Alle peds lopen nu als bejaarden, om het 'zombie'-effect te benadrukken. Verder vechten ze niet met elkaar maar respecteren ze elkaar. Elke ped zal je meteen aanvallen als je hem/haar iets aandoet en ze doen sneller dingen die volgens de wet van SA niet mogen.

De bestanden die ik veranderd heb zijn "animgrp.dat", "ped.dat" en "pedstats.dat".

Als 't goed is werkt 't, gewoon alles in de data-map zetten.

Wauw, dat je heb je snel gedaan.

Bedankt Puma, jou naam komt zeker bij de credits. :tu:

Edit: Ik heb het even getest, het geeft een perfecte sfeer.

Niemand houd zich aan de regels, als je iets bij een ander doet mept ie je meteen in elkaar, en iedereen loopt als een oud wijf. :D

De steden zijn een chaos en dat is wat deze mod nodig had! :tu:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1216959

Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1216961
Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Ik vind het goed! :tu:

Kan je er dan voor zorgen dat er weinig peds overdag lopen en dat de straten 's nachts vol met peds zijn?

Ps. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je in de crew-lijst heb gezet. :D

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1216964
Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Ik vind het goed! :tu:

Kan je er dan voor zorgen dat er weinig peds overdag lopen en dat de straten 's nachts vol met peds zijn?

Da is een leuk idee ja :puh:

Geplaatst:
comment_1217098

Dit kan een hele leuke mod worden. :puh: Maar ik vind dat jullie niet te snel dingen moeten releasen. Verbeter de peds, maak missie's en verander de omgeving tot een chaos! :D En nog een puntje: ik snap niet echt wat het nut is van loadingscreens als de mod nog in zijn kinderschoenen staat. En de vermelding in de trailer dat loadingscreens een feature zijn vond ik ook een beetje raar staan. Veel succes iig!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1217122
Maar ik vind dat jullie niet te snel dingen moeten releasen.

Dit doen we omdat we al ruim een maand hiermee bezig zijn.

Verbeter de peds, maak missie's en verander de omgeving tot een chaos!

We zijn bezig met een nieuwe storyline en ik en Puma zijn bezig met het maken van een chaos.

En nog een puntje: ik snap niet echt wat het nut is van loadingscreens als de mod nog in zijn kinderschoenen staat. En de vermelding in de trailer dat loadingscreens een feature zijn vond ik ook een beetje raar staan.

We hadden hier bijzonder veel werk aan en daarom heb ik het in de trailer vermeldt.

Veel succes iig!

Bedankt. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.