Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1219538

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Geplaatst:
comment_1219650

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Sh!@#t ik heb alles in de mappen gezet maar ik wil het spel starten ik zie de loadscreens van de mod aan het begin en dan krijg ik niet verzenden error wat is hier aan te doen?

PS: de effecten doen het wel en de politie ook daarna had ik alles acherelkaar gedaan dus niet meer getest.

Bewerkt: door arjan123nl

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1219665

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Sh!@#t ik heb alles in de mappen gezet maar ik wil het spel starten ik zie de loadscreens van de mod aan het begin en dan krijg ik niet verzenden error wat is hier aan te doen?

PS: de effecten doen het wel en de politie ook daarna had ik alles acherelkaar gedaan dus niet meer getest.

Heb je alles goed geïnstalleerd?

Ik zal nog even kijken of er een fout in de readme staat.

Grtz RD

Edit: Volgens mij komt de crash door de tiberium plant.

Je moet gewoon de map ti, die te vinden is in de plant map, in de map waar ook je GTA_SA.exe staat stoppen.

Daarbij moet je in de data map de gta.dat vervangen.

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1219842

Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Geplaatst:
comment_1219868
Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Bedankt voor de screen ^_^ .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1219889
Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Bedankt voor de screen ^_^ .

Werkt ie nu wel goed? :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1219890

Eerste update voor versie 0.2! :)

Ik heb alvast een begin gemaakt aan de grote tiberium velden.

Ik heb de oude kleine velden uit versie 0.1 verwijderd en een paar grote nieuwe velden in-game gezet.

Ik ben ook bezig aan de blauwe tiberium kristallen, deze zullen in kleine velden zelden te vinden zijn in San Andreas.

Hier is nog een screen van een groot tiberium veld in-game:

bigtiberiumfield1lf0.jpg

(Ze worden verder uitgebreid.)

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1220401

Leuk en ja hij doet het echt goed gedaan :dans::tu: .

Kan niet wachten tot 0.2 nu al :D .

ps:ik zou hier een paar screenshots kunnen plaatsen als jullie het goed vinden?

Bewerkt: door arjan123nl

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220451
Leuk en ja hij doet het echt goed gedaan :dans::tu: .

Kan niet wachten tot 0.2 nu al :D .

ps:ik zou hier een paar screenshots kunnen plaatsen als jullie het goed vinden?

Bedankt.

En je mag gerust screens posten. ^_^

Ik zal alles wat in versie 0.2 gaat komen op een rijtje zetten:

- De start van een nieuwe verhaallijn

- Meer en grotere tiberium velden

- Een paar bug fixes

- Meer nieuwe texturen

- Meer nieuwe stats

- Steden zullen een chaos zijn!

- Blauw tiberium kristal wordt toegevoegd

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1221144

Goed werk jongens :tu: Het mooie van deze mod is dat het doel niet te hoog gegrepen is en dat er ook echt werk van gemaakt wordt. In tegenstelling tot... Andere mods. Mijn complimenten :)

Misschien kunnen jullie bij die Tiberium christallen lichten plaatsen zodat het lijkt alsof ze licht geven :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1221168
Goed werk jongens :tu: Het mooie van deze mod is dat het doel niet te hoog gegrepen is en dat er ook echt werk van gemaakt wordt. In tegenstelling tot... Andere mods. Mijn complimenten :)

Misschien kunnen jullie bij die Tiberium christallen lichten plaatsen zodat het lijkt alsof ze licht geven :)

Bedankt MartyCeha, aan de lichten hadden we al aan gedacht, we gaan hier binnenkort mee beginnen.

Ik heb zojuist de textures van de tiberium planten aangepast zodat ze al iets lichter zijn want ze waren nogal donker.

Zie hier de nieuwe texture:

gallery51rs9.jpg

Reacties, tips of commentaar zijn altijd welkom!

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1221252
Mooi plantje, alleen is tiberium niet groot? Misschien kun je een hele grote maken en op een afgelegen plek zetten. Ik weet niet maar het kan :puh:

Zoals de tiberium nu in-game staat is de grootte perfect.

Ikzelf zat te denken aan ergens midden in de country op een open plaats een gat te maken van de meteorietinslag.

Met hierin een ingeslagen meteoriet met een groot tiberiumveld eromheen.

Want tiberium is op aarde terechtgekomen door een meteoriet.

Geplaatst:
comment_1221896
Mooi plantje, alleen is tiberium niet groot? Misschien kun je een hele grote maken en op een afgelegen plek zetten. Ik weet niet maar het kan :puh:

Zoals de tiberium nu in-game staat is de grootte perfect.

Ikzelf zat te denken aan ergens midden in de country op een open plaats een gat te maken van de meteorietinslag.

Met hierin een ingeslagen meteoriet met een groot tiberiumveld eromheen.

Want tiberium is op aarde terechtgekomen door een meteoriet.

Ik kan misschien wel een tiberium-krater maken :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.