Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1223115
Zoo, ik heb weer even wat zitten knutsellen

op de deuren van de huizen staan nu:

post-69465-1230909262.jpg

Niet op alle deuren want dat word te veel werk :duh:

cool tof! ziet er echt een leuke mod uit!

Geplaatst:
comment_1223271

Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen :engel: Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Wat nog komt...

  • Onregelmatigheid in de omgeving (Grond)
  • Textures :puh:
  • Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort....
  • Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder
  • Details aan het dak
  • Meer details ín de schacht
  • Tiberium blokken mooier

2cr1q8i.jpg

Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP

2lufdae.jpg

Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP

r7w5me.jpg

Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP

2eknbcy.jpg

Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP

Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft :cya:

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1223290

Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Geplaatst:
comment_1223363
Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken :puh:

Geplaatst:
comment_1223386
Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen :engel: Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Wat nog komt...

  • Onregelmatigheid in de omgeving (Grond)
  • Textures :puh:
  • Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort....
  • Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder
  • Details aan het dak
  • Meer details ín de schacht
  • Tiberium blokken mooier

2cr1q8i.jpg

Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP

2lufdae.jpg

Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP

r7w5me.jpg

Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP

2eknbcy.jpg

Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP

Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft :cya:

goed gedaan Beagle tof gevonden! :tu:

maar ik heb geen ideeën nee :7 ik ben geen modder ^_^

Bewerkt: door corneria

Geplaatst:
comment_1223392
Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken :puh:

Gebruik het damge model :puh:

@ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo! :duh:

Geplaatst:
comment_1223417
Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken :puh:

Gebruik het damge model :puh:

@ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo! :duh:

Ja goed idee. En ik wilde het ook zeggen, maar een niet-nuttig bericht kon ik beter maar niet plaatsen. Al is dit ook niet een erg nuttig bericht. Ach...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1224014
Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Ik jou gedwongen?

Natuurlijk niet, ik wilde alleen zien hoe hij eruit zag.

Ps. Vergeet niet te stemmen op GTA: Tiberium Infection!

Je kunt stemmen door naar deze pagina te gaan: >>>Stem!<<<

Daarna moet je op een knop drukken met vote ofzo. :puh:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1224065

Komt die krater er misschien zo uit te zien?

Astronomie%20-%20krater%20meteoriet%2002.jpg

Maar dan wat kleiner en met wat tiberium rotzooi op de bodem :) Het gaat om de vorm :)

Bewerkt: door MartyCeha

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.