Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 25.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1230836

Hey mensen,

Designes kondigde laatst mijn medewerking aan.

Omdat het converteren van echte peds zoveel werk is dood ik de tijd (:puh:)

door info te geven over wat ik ga maken:

Ik converteer uit C&C Renegade een echte Nod Light Tank. Geen

rode normale tank, maar een echte.

Ik kan ook Nod Chinooks converteren, maar er is ingame niet echt iets dat je daarvoor kunt gebruiken.

misschien op het vliegveld, i.p.v. vliegtuigen bv :puh:

Maar een vraag. Nod is de badside uit C&C, waarom is Nod dan de overheid?

Je denkt eerder dat dat GDI is.

Nod wil Tiberium juist verspreiden.

Anyway, de overheidpeds krijgen een upgrade.

Politiemannen worden Nod standaard infantry,

Nod Commanders worden de S.W.A.T. en Tiberium Mutanten worden de FBI :puh:

Ik converteer ook Havoc, een commando uit C&C Renegade, die kan gebruikt worden

in een zelfgemaakte missie :puh:.

Als laatste converteer ik een upgrade voor Grove Street.

De Grove Street members worden GDI :puh:

Ik hoop voorlopig genoeg info te hebben gegeven.

Bewerkt: door Cuban Gangster

Geplaatst:
comment_1231469
Hey mensen,

Designes kondigde laatst mijn medewerking aan.

Omdat het converteren van echte peds zoveel werk is dood ik de tijd (:puh:)

door info te geven over wat ik ga maken:

Ik converteer uit C&C Renegade een echte Nod Light Tank. Geen

rode normale tank, maar een echte.

Ik kan ook Nod Chinooks converteren, maar er is ingame niet echt iets dat je daarvoor kunt gebruiken.

misschien op het vliegveld, i.p.v. vliegtuigen bv :puh:

Maar een vraag. Nod is de badside uit C&C, waarom is Nod dan de overheid?

Je denkt eerder dat dat GDI is.

Nod wil Tiberium juist verspreiden.

Anyway, de overheidpeds krijgen een upgrade.

Politiemannen worden Nod standaard infantry,

Nod Commanders worden de S.W.A.T. en Tiberium Mutanten worden de FBI :puh:

Ik converteer ook Havoc, een commando uit C&C Renegade, die kan gebruikt worden

in een zelfgemaakte missie :puh:.

Als laatste converteer ik een upgrade voor Grove Street.

De Grove Street members worden GDI :puh:

Ik hoop voorlopig genoeg info te hebben gegeven.

Super idee! ik denk dat dat heel leuk gaat worden!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1233639
Hey mensen,

Designes kondigde laatst mijn medewerking aan.

Omdat het converteren van echte peds zoveel werk is dood ik de tijd (:puh:)

door info te geven over wat ik ga maken:

Ik converteer uit C&C Renegade een echte Nod Light Tank. Geen

rode normale tank, maar een echte.

Ik kan ook Nod Chinooks converteren, maar er is ingame niet echt iets dat je daarvoor kunt gebruiken.

misschien op het vliegveld, i.p.v. vliegtuigen bv :puh:

Maar een vraag. Nod is de badside uit C&C, waarom is Nod dan de overheid?

Je denkt eerder dat dat GDI is.

Nod wil Tiberium juist verspreiden.

Anyway, de overheidpeds krijgen een upgrade.

Politiemannen worden Nod standaard infantry,

Nod Commanders worden de S.W.A.T. en Tiberium Mutanten worden de FBI :puh:

Ik converteer ook Havoc, een commando uit C&C Renegade, die kan gebruikt worden

in een zelfgemaakte missie :puh:.

Als laatste converteer ik een upgrade voor Grove Street.

De Grove Street members worden GDI :puh:

Ik hoop voorlopig genoeg info te hebben gegeven.

Wanneer denk je dat je iets uit de lijst in-game hebt?

Beagle en ik zijn momenteel bezig met het in-game krijgen van de 2e tiberium plant, namelijk de blauwe plant.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1234365

Je moet alle files van één Ped uit Renegade allemaal kopieëren naar een apparte map.

Heb onder schooltijd zelfs mijn computer aanstaan zodat het geen 5 weken duurt.

Ik stuur alles in een keer op dus mijn werk is binnen nu en 1 a 2 maanden gedaan.

Maar dan heb ik ook echt alles in een keer gedaan zodat er geen 7 vernieuwde mods komen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235398
Je moet alle files van één Ped uit Renegade allemaal kopieëren naar een apparte map.

Heb onder schooltijd zelfs mijn computer aanstaan zodat het geen 5 weken duurt.

Ik stuur alles in een keer op dus mijn werk is binnen nu en 1 a 2 maanden gedaan.

Maar dan heb ik ook echt alles in een keer gedaan zodat er geen 7 vernieuwde mods komen.

Oke, dan kunnen we ze releasen met een versie na 0.2.

De releases zullen als volgt gaan:

versiesos7.jpg

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1235411
Je moet alle files van één Ped uit Renegade allemaal kopieëren naar een apparte map.

Heb onder schooltijd zelfs mijn computer aanstaan zodat het geen 5 weken duurt.

Ik stuur alles in een keer op dus mijn werk is binnen nu en 1 a 2 maanden gedaan.

Maar dan heb ik ook echt alles in een keer gedaan zodat er geen 7 vernieuwde mods komen.

Oke, dan kunnen we ze releasen met een versie na 0.2.

De releases zullen als volgt gaan:

versiesos7.jpg

Grtz RD :cya:

aight..

Nice Scheme..

als de 1.0 uit is ga ik hem zeker downloaden.

KUTGW :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235425
Je moet alle files van één Ped uit Renegade allemaal kopieëren naar een apparte map.

Heb onder schooltijd zelfs mijn computer aanstaan zodat het geen 5 weken duurt.

Ik stuur alles in een keer op dus mijn werk is binnen nu en 1 a 2 maanden gedaan.

Maar dan heb ik ook echt alles in een keer gedaan zodat er geen 7 vernieuwde mods komen.

Oke, dan kunnen we ze releasen met een versie na 0.2.

De releases zullen als volgt gaan:

versiesos7.jpg

Grtz RD :cya:

aight..

Nice Scheme..

als de 1.0 uit is ga ik hem zeker downloaden.

KUTGW :tu:

Dat gaat nog wel eventjes duren, maar als we zoals nu doorgaan moet het kunnen lukken! ^_^

Geplaatst:
comment_1235436
Hey mensen,

Designes kondigde laatst mijn medewerking aan.

Omdat het converteren van echte peds zoveel werk is dood ik de tijd (:puh:)

door info te geven over wat ik ga maken:

Ik converteer uit C&C Renegade een echte Nod Light Tank. Geen

rode normale tank, maar een echte.

Ik kan ook Nod Chinooks converteren, maar er is ingame niet echt iets dat je daarvoor kunt gebruiken.

misschien op het vliegveld, i.p.v. vliegtuigen bv :puh:

Maar een vraag. Nod is de badside uit C&C, waarom is Nod dan de overheid?

Je denkt eerder dat dat GDI is.

Nod wil Tiberium juist verspreiden.

Anyway, de overheidpeds krijgen een upgrade.

Politiemannen worden Nod standaard infantry,

Nod Commanders worden de S.W.A.T. en Tiberium Mutanten worden de FBI :puh:

Ik converteer ook Havoc, een commando uit C&C Renegade, die kan gebruikt worden

in een zelfgemaakte missie :puh:.

Als laatste converteer ik een upgrade voor Grove Street.

De Grove Street members worden GDI :puh:

Ik hoop voorlopig genoeg info te hebben gegeven.

Je hebt toestemming van de maker van de models (EA Games of Ubisoft ofzo?) nodig om ze te mogen releasen op verschillende fora of sites waaronder Gtaforum.nl....

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1237103

Ik heb de poll verwijderd, ook heb ik aan een mod gevraagt voor een kleine aanpassing in de topic titel.

Zijn er misschien nog mensen die willen helpen met bijvoorbeeld scripten?

Aangezien BC7 het nogal druk heeft zou iemand die hem kan helpen wel handig zijn.

Grtz RD

Geplaatst:
comment_1237176

Ok, het moet me van het hart... Lees allereerst dit topic maar eens door. Je hebt dus een plan nodig, en niet alleen "ik wil dit maken", maar echt een goed plan waar je lang over nagedacht hebt. Dan bedoel ik niet alleen wat textures wisselen en die screens online zetten, want daar trek je echt geen ervaren modders mee aan. Als ik voor mezelf mag spreken, al weet ik zeker dat PatrickW, BC7 en andere scripters het met mij eens zijn, wil ik eerst wat zien voor ik mee ga doen. Scripters worden overal gevraagd, bij bijna elke TC kan een scripter terecht. Waarom zouden die dan bij deze mod willen? Wat wil je nou werkelijk maken? Alleen wat textures veranderen? Daar ga ik echt geen uren indoen voor het scripten, hoor! Maak eerst een plan, probeer met je plan ervaren leden te overtuigen. Een voorbeeld: in het begin dacht ik dat Green Light District geen goede mod zou worden, had er geen vertrouwen in. Nu is dat 180 graden gedraaid, ze hebben mijn vertrouwen gewonnen, en daarom heb ik toegezegd om her en der wat te scripten. Jullie hebben totaal geen vertrouwen van de ervaren modders, maar jullie denken nu wel dat er iemand hier staat te springen die wil gaan scripten? Lijkt me sterk.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1237221
Ok, het moet me van het hart... Lees allereerst dit topic maar eens door. Je hebt dus een plan nodig, en niet alleen "ik wil dit maken", maar echt een goed plan waar je lang over nagedacht hebt. Dan bedoel ik niet alleen wat textures wisselen en die screens online zetten, want daar trek je echt geen ervaren modders mee aan. Als ik voor mezelf mag spreken, al weet ik zeker dat PatrickW, BC7 en andere scripters het met mij eens zijn, wil ik eerst wat zien voor ik mee ga doen. Scripters worden overal gevraagd, bij bijna elke TC kan een scripter terecht. Waarom zouden die dan bij deze mod willen? Wat wil je nou werkelijk maken? Alleen wat textures veranderen? Daar ga ik echt geen uren indoen voor het scripten, hoor! Maak eerst een plan, probeer met je plan ervaren leden te overtuigen. Een voorbeeld: in het begin dacht ik dat Green Light District geen goede mod zou worden, had er geen vertrouwen in. Nu is dat 180 graden gedraaid, ze hebben mijn vertrouwen gewonnen, en daarom heb ik toegezegd om her en der wat te scripten. Jullie hebben totaal geen vertrouwen van de ervaren modders, maar jullie denken nu wel dat er iemand hier staat te springen die wil gaan scripten? Lijkt me sterk.

Een plan? Een plan van wat?

Als je het over een plan voor de mod hebt dan komt dat nogal laat.

We zitten al bijna 3 maanden bezig en ik heb echt wel nagedacht over een plan.

We hebben tot nu toe al nieuwe models, textures, data en er wordt gewerkt aan missies en scripts, we hebben zelfs al onze eerste release!

Dus een plan hebben we zeker, als je wilt kan ik je een heel plan voorschotelen!

En wie zegt dat de mod ervaren modders nodig heeft?

Tot nu toe hebben we mooie resultaten, zonder ervaren top modders.

En al zou ik ervaren modders kunnen overtuigen om mee te helpen, dan hebben ze het toch altijd te druk met andere mods!

Ik wil proberen door met een team van een stel gewone goede modders een mooi TC in elkaar te schroeven.

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1237326

Ik kan Dutchy helemaal volgen en dit (ongeveer) zat ook al een tijdje in mijn kop.

Komaan, wees eens eerlijk. Wat heb je momenteel? Bijna 300 posts en bijna 6000 keer bekeken.

Behalve dat, eigenlijk niks.

Neej, we hebben compleet nieuwe mannetjes en voertuigen + de Tiberium Crystals!

Komaan, doe eens normaal. Je hebt gwn een paar textures geïmporteerd en wat groene strepen en rode vlekken op gemorst in Paint. Precies hetzelfde met de teargas granaat en de maan. Heb je daar zelf ook wel iets van gedaan? Ik zie je constant hulp vragen voor models, textures, etc. Eigenlijk alles wat van iets betere kwaliteit is is door meer ervaren modders gemaakt die eigenlijk zouden moeten weten waar hun plaats is. De straten met barsten in, dat is nu een goede texture. Dat crystal. En dan ook nog worden er gewoon over heel SA honderden crystals gezet ofzo? Ik vind deze mod eerlijk gezegd op niks trekken. Met meer organisatie zou er al een deel verholpen zijn.

Waarom hebben jullie bijna 300 posts en 6000 views? Ik weet het wel. Leer eens over MSN en dergelijke te discussiëren over jullie mod en niet op het forum. Waarom moet er elke keer gepost worden door jullie als je wil zeggen dat je wilt dat die daar een nieuw wapen maakt en dat je hulp nodig hebt voor dat en dit.

Die views, ik kom veel in dit topic. Waarom geef ik dan al deze negatieve kritiek? Omdat elke keer als ik dit topic open, hoop ik dat er eens nuttig gepost en iets "deftig" te zien is. Maar elke keer is het weer hetzelfde.

Weeral, niks interessants te zien..

.. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die zo denken. Dat is dan toch mijn visie.

Ten laatste is alles veel te bagger groen. Het idee is wel goed maar jullie komen toch nog in de problemen, aangezien je maar een gelimiteerd aantal models in SA kan zetten.

De textures zijn in het algemeen wat verbeterd. Enzoverder.

Tot slot. Ik wil jullie echt niet afkraken, maar dit moest er echt gewoon even uit, wat ook te zien is als ik kijk op de klok. Ik zit hier namelijk al 20 minuten te lezen typen en het topic te lezen. Deze mod moet oftewel serieuse verandering ondergaan of ik ben compleet fout of hij word gewoon compleet bagger.

Begin alvast met jullie "mod" te bespreken op msn of andere.

Tom :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.