Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1237823
Ik kan Dutchy helemaal volgen en dit (ongeveer) zat ook al een tijdje in mijn kop.

Komaan, wees eens eerlijk. Wat heb je momenteel? Bijna 300 posts en bijna 6000 keer bekeken.

Behalve dat, eigenlijk niks.

Neej, we hebben compleet nieuwe mannetjes en voertuigen + de Tiberium Crystals!

Komaan, doe eens normaal. Je hebt gwn een paar textures geïmporteerd en wat groene strepen en rode vlekken op gemorst in Paint. Precies hetzelfde met de teargas granaat en de maan. Heb je daar zelf ook wel iets van gedaan? Ik zie je constant hulp vragen voor models, textures, etc. Eigenlijk alles wat van iets betere kwaliteit is is door meer ervaren modders gemaakt die eigenlijk zouden moeten weten waar hun plaats is. De straten met barsten in, dat is nu een goede texture. Dat crystal. En dan ook nog worden er gewoon over heel SA honderden crystals gezet ofzo? Ik vind deze mod eerlijk gezegd op niks trekken. Met meer organisatie zou er al een deel verholpen zijn.

Waarom hebben jullie bijna 300 posts en 6000 views? Ik weet het wel. Leer eens over MSN en dergelijke te discussiëren over jullie mod en niet op het forum. Waarom moet er elke keer gepost worden door jullie als je wil zeggen dat je wilt dat die daar een nieuw wapen maakt en dat je hulp nodig hebt voor dat en dit.

Die views, ik kom veel in dit topic. Waarom geef ik dan al deze negatieve kritiek? Omdat elke keer als ik dit topic open, hoop ik dat er eens nuttig gepost en iets "deftig" te zien is. Maar elke keer is het weer hetzelfde.

Weeral, niks interessants te zien..

.. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die zo denken. Dat is dan toch mijn visie.

Ten laatste is alles veel te bagger groen. Het idee is wel goed maar jullie komen toch nog in de problemen, aangezien je maar een gelimiteerd aantal models in SA kan zetten.

De textures zijn in het algemeen wat verbeterd. Enzoverder.

Tot slot. Ik wil jullie echt niet afkraken, maar dit moest er echt gewoon even uit, wat ook te zien is als ik kijk op de klok. Ik zit hier namelijk al 20 minuten te lezen typen en het topic te lezen. Deze mod moet oftewel serieuse verandering ondergaan of ik ben compleet fout of hij word gewoon compleet bagger.

Begin alvast met jullie "mod" te bespreken op msn of andere.

Tom :sigaar:

Ik zeg je een ding, zulke quotes kun je genoeg naar boven halen.

Maar dit was in het begin, het zou beter zijn als je ook de datum erbij zet. :duh:

We zijn nu anders bezig en we discussiëren niet in dit topic, dat zijn alleen mensen die niet bij de crew horen.

Het is een beetje moeilijk als ik iedereen op MSN moet toevoegen die even kijken.

Sommige dingen heb je verkeerd begrepen Tom en Dutchy, maar eigenlijk is het grotendeels ook waar.

Maar toch gaan we door, deze mod is tenminste niet zoals de rest.

Deze mod is tot nu toe niet doodgegaan!

Grtz RD

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1238042

Ik wil graag even wat vooruitgang posten.

Ik heb zelf met 3dsmax een krater gemaakt en is momenteel in-game, ik ben er nog druk mee bezig.

Hij ziet er een beetje vreemd uit, maar dat komt omdat verschillende textures niet kloppen en hij is nog WIP.

Er zullen dus nieuwe textures op komen en er zullen tiberium planten bij gemapped worden.

De krater:

dekratersw7.jpg

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1239557

Weer een kleine update met wat progress! :dans:

Ik ben ondertussen ook bezig met een gebouw, dit zal een gebouwtje van de NOD worden en net buiten de stad te vinden zijn.

Screen 1:

gebouw3ev2.jpg

Screen 2:

gebouw4gm4.jpg

Screen 3:

gebouw5ji0.jpg

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1240042

Met een paar dingen ben ik het toch wel zeker met TOM eens,

want behalve wat textures zijn het gewoon ingekleurde dingen die

al in SA zaten. bv die NOD Politiewagen. Gewone politiewagen waarop een logo

gezet is. Tank hetzelfde verhaal. Tank ingekleurd met rood.

Daarom deed ik ook mee, om eens iets totaal anders te brengen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1240650
Met een paar dingen ben ik het toch wel zeker met TOM eens,

want behalve wat textures zijn het gewoon ingekleurde dingen die

al in SA zaten. bv die NOD Politiewagen. Gewone politiewagen waarop een logo

gezet is. Tank hetzelfde verhaal. Tank ingekleurd met rood.

Daarom deed ik ook mee, om eens iets totaal anders te brengen.

Inderdaad, maar je kunt hierboven zien dat er al meer nieuwe models komen.

Ps. Het gebouw van hierboven zal waarschijnlijk vanavond in-game staan.

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1241911

hey ik heb een paar ideën voor deze mod

- huizen die in de fik staan en allemaal rook (net als in de riot missies)

- bijna alle lantarenpalen knipperen (ook zoals in de riot missies)

- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Geplaatst:
comment_1242029
- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Bedoel je dat de flits dan groen is?

We zijn bezig met het maken van een chaos in de steden. :)

Dat is niet zo moeilijk, een opcode in het script en het is al chaos. Veel mensen lopen met een TV, mensen worden uit auto's gesleurt... Eigenlijk gewoon de riotcheat :puh:

Geplaatst:
comment_1242135
- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Bedoel je dat de flits dan groen is?

We zijn bezig met het maken van een chaos in de steden. :)

Dat is niet zo moeilijk, een opcode in het script en het is al chaos. Veel mensen lopen met een TV, mensen worden uit auto's gesleurt... Eigenlijk gewoon de riotcheat :puh:

waarom lopen ze met tv's rond?

Geplaatst:
comment_1242143
- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Bedoel je dat de flits dan groen is?

We zijn bezig met het maken van een chaos in de steden. :)

Dat is niet zo moeilijk, een opcode in het script en het is al chaos. Veel mensen lopen met een TV, mensen worden uit auto's gesleurt... Eigenlijk gewoon de riotcheat :puh:

waarom lopen ze met tv's rond?

Dat is onderdeel van de cheat (als we het gebruiken, onderdeel van de opcode ;)).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1243069
- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Bedoel je dat de flits dan groen is?

We zijn bezig met het maken van een chaos in de steden. :)

Dat is niet zo moeilijk, een opcode in het script en het is al chaos. Veel mensen lopen met een TV, mensen worden uit auto's gesleurt... Eigenlijk gewoon de riotcheat :puh:

waarom lopen ze met tv's rond?

Eigenlijk omdat er veel geplunderd wordt in de stad, mensen nemen daarom hun kostbaarste bezit mee.

In dit geval is dat hun TV. :D

Grtz RD

Geplaatst:
comment_1243091
- en als het bliksemt de bliksem groen maken

Bedoel je dat de flits dan groen is?

We zijn bezig met het maken van een chaos in de steden. :)

jah ik bedoel dat de flits groen is

Geplaatst:
comment_1243148
nog een idee mischien kan iemand met de Design Your Own Mission mod ook nog een missie erbijvoegen ^_^

Maar dan moet je weer DYOM downloaden en het is beter de missie in de CLEO3 te scripten. ^_^

Geplaatst:
comment_1243265
nog een idee mischien kan iemand met de Design Your Own Mission mod ook nog een missie erbijvoegen ^_^

Dit is heel onlogisch, want waarom zou je het niet zelf scripten? Want met DYOM kan je niet álles, en het is toch fijner om het zelf te maken :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.