Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 25.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1258554
En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? :7

Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet :7) en de wapens ook zoals de voertuigen :7

Geplaatst:
comment_1258593
En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? :7

Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet :7) en de wapens ook zoals de voertuigen :7

peds zijn heel makkelijk en wapens ook :7

Geplaatst:
comment_1258595
En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? :7

Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet :7) en de wapens ook zoals de voertuigen :7

peds zijn heel makkelijk en wapens ook :7

Dan zullen voertuigen dan ook heel makkelijk gaan. Maar het gaat om ingame zetten he. Het converteren enzo. Het installeren zal niet zo moeilijk zijn

Geplaatst:
comment_1258612
En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? :7

Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet :7) en de wapens ook zoals de voertuigen :7

peds zijn heel makkelijk en wapens ook :7

Dan zullen voertuigen dan ook heel makkelijk gaan. Maar het gaat om ingame zetten he. Het converteren enzo. Het installeren zal niet zo moeilijk zijn

voertuigen zijn moeilijk :(

Geplaatst:
comment_1258673

Op jou plaats zou ik de textures van voetuigen verbeteren, want gewone SA textures zien er beter uit (ze hebben wel minder details, maar ze zien er toch beter uit). :7 En de NOD Apache ziet blokkerig uit. Voor de Apache zou je gewoon het model van de Hunter kunnen gebruiken, beetje veranderen en een NOD skin erop zetten. :cya:

Bewerkt: door Vercetti24

Geplaatst:
comment_1258736

Even alle reacties een beetje verbeteren:

Moeilijkheidsgraad van ingame zetten:

Soort Moeilijkheidsgraad
Wapens 1/3
Voertuigen 2/3
Peds 3/3

Wapens is heel makkelijk: Je hoeft het alleen goed te positioneren, en soms nog een "gunflash" goed plaatsten (bijv. bij de M4). Voertuigen zijn al een stuk lastiger, je moet daar verschillende onderdelen hebben, de goede namen geven, en het goed in de hiërarchie plaatsen. Natuurlijk ook goed positioneren & schalen. En dan zegt iedereen "peds is makkelijkst". Hoe komen jullie erbij? Jullie weten niet eens hoe dit moet, jullie hebben geen idee. Ik zal je vertellen: Peds ingame zetten vreet meer tijd dan dit allemaal bij elkaar. Je moet namelijk een bottenstelsel importeren van het orginele model. Dan moet je je pedmodel ongeveer even groot zijn als het bottenstelsel. Dan moet je de botten aan de skin vast maken. En dan komt het lastige: Je moet aangeven welk bot welk stuk "vlees" in zijn macht heeft. Als je dit niet goed doet, zal je ped heel raar "deformen", wat inhoud: Het gaat helemaal raar kreukelen als het beweegt, er klopt niks van. Dit is ook het meest frustrerende, het is behoorlijk lastig.

@Vercetti24: San Andreas texturen zijn de slechtste texturen die er zijn. En dat de Apache blokkerig is maakt niet uit, als je dit in een spel zet zie je dit bijna niet meer. Aangezien Red Alert 3 (daar is het toch uit? :7) het niet nodig heeft om hoog gedetailleerde modellen te hebben voor deze voertuigen & poppetjes (omdat het een strategy is waarmee je de modellen van boven af bestuurt). Daarom zijn ze al niet high-poly, maar in SA zullen ze er best uit zien. Waar ik me alleen druk om maak, is dat de voertuigen geen losse onderdelen hebben, omdat dit in RA niet nodig is. Dus die moeten we zelf gaan maken, en kan nog wel even duren...

@Hieronder: Epic Fail voor Co-Leader.

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1259722

Kleine update,

We hebben alweer een model binnengekregen, namelijk de NOD officer uit Renegade.

Screen:

officerscreenbb1.jpg

Vandaag zal waarschijnlijk een van de gedoneerde modellen in-game staan!

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1260064

We worden overspoeld met models, hier zijn er nog een paar die met de hand gemaakt zijn door een lid van Moddb.

Misschien komt de Sam site in-game, maar de rest waarschijnlijk niet.

Laser turret:

laser1pu7.jpg

Turret:

turret1qg1.jpg

Sam site:

samsite1kb1.jpg

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1260151

@Hierboven: Dankje! We zouden de Sam site kunnen vervangen met de raket-lanceerders die je in de legerbasis aantreft.

Release datum versie 0.2 bekend!

Ik wil vandaag graag bekend maken dat we versie 0.2 van GTA: Tiberium Infection willen gaan releasen op deze datum:

21 Februari 2009

Na hard aan de mod gewerkt te hebben, hebben we weer een paar mooie toevoegingen!

- Nieuwe textures

- Nieuwe data

- 1 nieuw missie

- Nieuwe intro filmpjes

- 7 nieuwe hoge kwaliteit modellen

Ik hoop dat jullie er net zoveel naar uitkijken als mij en de crew! :)

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.