Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 25.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1177744
Ik heb vandaag niet echt super veel vrije tijd om te besteden aan de modificatie alleen ik zal proberen om mijn werkje vandaag nog af te krijgen en wanneer ik hem af heb dan zal ik hem via Persoonlijk Bericht terugsturen naar Revolution-Designes, die zal het zaakje dan afhandelen.. :puh:

Verder wil ik nog even iets zeggen wat tegen Revolution-Designes is bedoelt, in je Persoonlijke Bericht (wat nu natuurlijk niet meer zo persoonlijk is) had je het over een textuur alleen volgens mij bedoel je een soort van signature-achtige wallpaper, of bedoelde je toch wat anders? :puh:

Dat plaatje, als je daar een tekst bij doet met een leuk effect kunnen we het als texture importeren om als billboard te gebruiken!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1177928
In C&C3 is de zee toch helemaal niet groen? Of vergis ik me nou?

Daar heb je gelijk in, maar ik heb in het boekje van Command and Conquer Tiberian Sun Firestorm gelezen dat Tiberium de zee heeft aangetast.

Dus ik dacht: laat ik de zee ook aanpassen. ^_^

Geplaatst:
comment_1177939
Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad

Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. :)

Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn.

ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1177942
Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad

Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. :)

Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn.

ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken :D

Kun je ook wapens maken? :D

Ps. Beginpost weer geupdate!

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1178086

Woo dat gas van dat traangas is bruut, ^_^

Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... :duh:

Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier:

post-69465-1227556898.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1178092
Woo dat gas van dat traangas is bruut, ^_^

Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... :duh:

Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier:

*plaatje*

Wow! Dat ziet er niet verkeerd uit!! :tu:

Ik dacht dat die planeet iets anders was. :D

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1178270

Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1178312
Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast.

Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. :D

Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen.

Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? :D

Ps. Beginpost weer geupdate! :puh:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Geplaatst:
comment_1178383

Ik moet zeggen dat alles mooi op rolletjes loopt en ik vind dat alles goed gaat, al zeg ik het zelf.. Jongens, ga vooral zo door! :Y:) Revolution-Designes, die hoofdpost ziet er echt heel nauwkeurig en overzichtelijk uit vind ik, ook het in-game zetten van mijn textuur is mooi gelukt vind ik en over de rest wat al is gemaakt zoals dat gas onder andere; is misschien een beetje aan de simpele kant, maar ziet er toch erg mooi uit, ook de maan vind ik erg leuk! :)

Geplaatst:
comment_1178446
Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast.

Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. :D

Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen.

Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? :D

Ps. Beginpost weer geupdate! :puh:

Je kan toch ook de orginele weg texturen vervangen?

Geplaatst:
comment_1178465

@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1178471
@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Ik ben geen modelling freak. :D

Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??

Geplaatst:
comment_1178531
@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Ik ben geen modelling freak. :D

Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??

Man :puh: Ik zal vanavond exporteren.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1178533
@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Ik ben geen modelling freak. :D

Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??

Man :puh: Ik zal vanavond exporteren.

:dans: :dans: EINDELIJK! :dans: :dans:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.