Jump to content
Geplaatst:
comment_1175848

banner2nq0.jpg

[WIP]

Inleiding:

GTA: Tiberium Infection is een Major Conversion voor GTA San Andreas.

We zijn tot nu toe met een team van 5 mensen, we zoeken vooral nog naar scripters en modellers.

(Modellers moeten wel hun objecten goed in-game kunnen krijgen!)

Crewleden:

- Revolution-Designer

- Beagle

- Puma

- Dutchgod

- BC7

Ik zal even snel op een rijtje zetten wat klaar is en wat bijna klaar is:

Textures/Data:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Revolution-Designer

- Dutchgod

Nieuwe politieagenten/FBI/army:

loadsc16gg6.jpg

fbi1xs3.jpg

army1ku6.jpg

Groen (zee)water:

tiberiumseavm8.png

Nieuwe explosies:

explosiemd1.png

Groen rookeffect:

teargas2ru5.jpg

Nieuwe overheid voertuigen:

policecar2ja5.jpg

gallery59tb8.jpg

lscreen16my0.jpg

Nieuwe bomen in de country:

gallery62gu5.jpg

24/7 nacht:

nacht1dm8.jpg

Groene onderwater gloed:

loadsc6ae4.jpg

Models:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- Puma

- Revolution-Designer

Groene tiberium kristallen:

gallery51rs9.jpg

bigtiberiumfield1lf0.jpg

Klein geïnfecteerd eilandje:

screen1zo2.jpg

screen2cm4.jpg

Blauw tiberium kristal:

*Screen komt zo*

Oude NOD fabriek:

gebouw3ev2.jpg

gebouw5ji0.jpg

Minigun:

minigun1nf4.jpg

Scripting:

Crewleden die hier voor zorgen:

- Beagle

- BC7

Momenteel zijn er nog geen screens over het scripting gedeelte van de mod, we zijn momenteel bezig met het eerste missie.

Beagle zal het als CLEO mod uitbrengen, BC7 zal binnenkort ook beginnen met scripten.

Filmpjes:

In dit filmpje worden (bijna) alle dingen besproken die in versie 0.1 zitten:

Dit is het allereerste filmpje ooit gemaakt voor de modificatie:

Het nieuwe logo intro dat wordt toegevoegd aan versie 0.2:

Progress:

Versie 0.1: 100%

Versie 0.2: 65%

Versie 0.5: 0%

Versie 0.6: 0%

Versie 1.0: 0%

Releases:

Tot nu toe is versie 0.1 alleen nog uitgebracht.

Versie 0.2 zal binnenkort uitgebracht worden, misschien over 2 weken en anders over een maand.

Download versie 0.1

Je kunt ook nog op de moddb site kijken van Tiberium Infection: >>>Moddb Site<<<

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 374
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1180067

Ik denk dat we dat Graphics werk inderdaad beter aan mij kunnen overlaten. Absoluut niet negatief of arrogant bedoelt alleen ik vind jou textuur wat je daar hebt laten zien niet echt top, hoewel het voor Paint best goed is naar mijn mening en je hebt best goed gebruik gemaakt van de spuitbus. Als ik jou was zou ik de laatste versie van Gimp downloaden (100% gratis), het lijkt met sommige dingen best erg op Photoshop maar het is in ieder geval beter dan Paint en ik denk dat je daarmee wat andere dingen kunt maken die in ieder geval is beter ogen. ;)

Nu we het toch er over hebben. Wat kan ik nog even doen qua Graphics?

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1180075

Oke ik wil alleen een paar diges zeggen die gebouw was gewoon als voorbeeld.

Ik gebruik geen apint maar wel Photofilter

En ik zit nu die gimp aan het downloaden.

------------------------------------------------------------------

Onder moet ik iets nog maken zeg dan dan ga ik dat doen

en die sig is gemaakt door Zamg01 ofzoiets

Bewerkt: door thomas1010

Geplaatst:
comment_1180084
Oke ik wil alleen een paar diges zeggen die gebouw was gewoon als voorbeeld.

Ik gebruik geen apint maar wel Photofilter

En ik zit nu die gimp aan het downloaden.

Oke, het is alleen als voorbeeld. Maar we zijn er nog niet helemaal van overtuigd.

En, heb je die sig toevallig door Zamg0d1 laten maken :puh: ?

EDIT: @Hackman: Revo-blahblah wil erg graag dat de Tiberium "plant" af komt, maar er is een probleempje. Mijn Tiberium Textures zuigen :kots: Ik heb echt een texture nodig van Tiberium. Groenig dus, maar niet met veel duidelijke strepen en gedoe. Een beetje doffig Groen, etc. Dus...?

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1180794
Ik vind het best mooi :Y

Dat moet een grapje zijn.

Wat ben ik blij dat Wazuup nog leeft. Dit soort opmerkingen zouden gehighlight moeten worden.

De bedoeling van de plant is dat ie af komt/mooi is/ingame komt? Als Hackman textures geeft van Tiberium...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1180914
Ik vind het best mooi :Y

Dat moet een grapje zijn.

Wat ben ik blij dat Wazuup nog leeft. Dit soort opmerkingen zouden gehighlight moeten worden.

De bedoeling van de plant is dat ie af komt/mooi is/ingame komt? Als Hackman textures geeft van Tiberium...

1 dingetje snap ik niet, op de eerste pagina van het topic had je een tiberium plant met mooi textures.

Of wil je nieuwe hebben voor V2?

Geplaatst:
comment_1181116

Sorry maar nu vat ik het ook niet helemaal meer. :7 Het is blijkbaar de bedoeling dat ik textures ga maken voor die plant, dat is verder niet zo'n erg probleem op zich. Maar waarom zouden mijn textures niet van die rare strepen hebben want ik zou niet weten hoe we dat zouden moeten voorkomen ik weet namelijk niet eens welke strepen jullie bedoelen..

Ik heb een klein beetje het idee dat jullie de strepen bedoelen tussen 2 textures die veroorzaakt worden omdat er kleurverschil in zit en dan krijg je dat dus te zien naar mijn weten. De enige oplossing wat ik daarvoor weet is dat ik de textuur gewoon zo groot maak dat herhalen niet nodig is of ik maak een textuur die aan de uiteinden een kleur hebben zodat je de textures niet meer kunt onderscheiden.

Zeg zelf maar wat jullie nu precies bedoelen.. ;)

Geplaatst:
comment_1181176
Sorry maar nu vat ik het ook niet helemaal meer. :7 Het is blijkbaar de bedoeling dat ik textures ga maken voor die plant, dat is verder niet zo'n erg probleem op zich. Maar waarom zouden mijn textures niet van die rare strepen hebben want ik zou niet weten hoe we dat zouden moeten voorkomen ik weet namelijk niet eens welke strepen jullie bedoelen..

Ik heb een klein beetje het idee dat jullie de strepen bedoelen tussen 2 textures die veroorzaakt worden omdat er kleurverschil in zit en dan krijg je dat dus te zien naar mijn weten. De enige oplossing wat ik daarvoor weet is dat ik de textuur gewoon zo groot maak dat herhalen niet nodig is of ik maak een textuur die aan de uiteinden een kleur hebben zodat je de textures niet meer kunt onderscheiden.

Zeg zelf maar wat jullie nu precies bedoelen.. ;)

Laat maar, ik probeer zelf wel wat. De eerste screens waren geen textures, dat waren 3D Materialen, die een beetje reflecteerden. Het is dus geen texture. Ik heb de "textures" die daar op zaten gebaked (Dat 3DS Max er een texture van maakt met alles erop, dus licht en schaduw etc) maar dat word niet zo mooi. Ik bedoelde, dat je iets groenigs maakt, maar zonder veel opvallende kleuren en gedoe. Maar ik maak zelf wel wat.

Geplaatst:
comment_1181379

Het lijkt nu net alsof ik niet meer nodig ben in het team.. Ik hoor al het graphics werk te doen alleen wanneer er iet is proberen jullie gewoon zelf iets in elkaar te flansen wat niet de bedoeling is lijkt me, dat hoor ik namelijk te doen. Als jullie denken dat jullie me niet meer nodig hebben in het team moeten jullie het liefst nu zeggen zodat ik niet voor niets zit te wachten want daar heb ik momenteel geen zin in.

Ik snap trouwens ook niet waarom MFCL zijn textuur niet zo'n rare rand zou kunnen hebben, hij ziet er namelijk niet anders uit dan andere textures die ik heb gezien en gemaakt..

@Hieronder: Oké, maar vanaf nu sta ik erop dat ik ze maak!

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1181457
Het lijkt nu net alsof ik niet meer nodig ben in het team.. Ik hoor al het graphics werk te doen alleen wanneer er iet is proberen jullie gewoon zelf iets in elkaar te flansen wat niet de bedoeling is lijkt me, dat hoor ik namelijk te doen. Als jullie denken dat jullie me niet meer nodig hebben in het team moeten jullie het liefst nu zeggen zodat ik niet voor niets zit te wachten want daar heb ik momenteel geen zin in.

Ik snap trouwens ook niet waarom MFCL zijn textuur niet zo'n rare rand zou kunnen hebben, hij ziet er namelijk niet anders uit dan andere textures die ik heb gezien en gemaakt..

Ik had gervaagd of je een texture wilde maken. Toen MFCL die textuur gaf dacht ik ook maar "Whatever, ik gebruik die wel". Ik denk dat er in een niet zo'n grote mod niet zo veel textures nodig zijn, aangezien er maar een paar modellers zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.