mijn ouders houden een feestje. de ps3 staat in de woonkamer met een full hd tv. ik heb de ps3 daar op aangesloten met een hdmi kabel, apart gekocht. maar de ps3 moet nu ff weg en ik denk, ik heb mijn scart kabel nog! (ene kant scart, andere kant multi av out) alles loopt soepeltjes, sluit hem aan, alle kabels passen. zet hem aan...... helemaal niets egt irritant, is de overgang van hd naar scart niet goed gegaan ofzo? ik baal egt, ik wil gta spele ps3 doet het verder, ik herken ook het geluid van het opstarten van gta, dus alles doet het, maar ik heb gewoon geen beeld, op ext1 of av of wat dan ook.
hallo
mijn ouders houden een feestje. de ps3 staat in de woonkamer met een full hd tv. ik heb de ps3 daar op aangesloten met een hdmi kabel, apart gekocht. maar de ps3 moet nu ff weg
en ik denk, ik heb mijn scart kabel nog! (ene kant scart, andere kant multi av out) alles loopt soepeltjes, sluit hem aan, alle kabels passen. zet hem aan...... helemaal niets
egt irritant, is de overgang van hd naar scart niet goed gegaan ofzo? ik baal egt, ik wil gta spele
ps3 doet het verder, ik herken ook het geluid van het opstarten van gta, dus alles doet het, maar ik heb gewoon geen beeld, op ext1 of av of wat dan ook.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen