Jump to content
Geplaatst:
comment_1176015

Hallo GTA Modders,

Ik speel ondertussen al een paar jaar 'Grand Theft Auto: San Andreas' en sinds kort heb ik ontdekt dat je zelf auto's, vliegtuigen, enzovoort kunt maken. Ik heb dus beslist dat ik ook ga beginnen met modden en dat ga ik doen met Sketchup.

Dus, eerst ga ik mezelf de basis aanleren (want ik ken het programma totaal niet!!) en daarna mijn eerste ontwerpjes op dit forum posten. Nu heb ik eventjes jullie ervaring nodig.

Moet ik op enkele dingen letten als ik begin te modden? Zodanig dat ik niet dagen aan iets heb zitten werken, en uiteindelijk blijkt dat ik het NOOIT in-game zal kunnen krijgen. Ik heb het niet over het in-game krijgen, gewoon over het ontwerpen in een 3D-programma.

Gelieve niet te ingewikkelde woorden te gebruiken, want ik ben nieuw in de 3D- en modding wereld.

Alvast bedankt

-WingedBull :cya:

Bewerkt: door WingedBull

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1178070
Als je makkelijk aan 3DS Max V8 kan komen, moet je dat doen. 3De keus is Gmax. Dat is 3DS Max, maar dan met iets minder functies. Want als je met iets begint wat heel makkelijk is, is het veel moeilijker om overtestappen op iets moeilijkers.

:cya:

Dit lijkt me duidelijk. Bedankt Beagle...

-Wongy,Wengy,Wungy,WingedBull _O_

Ow, ik zie nu dat ik dit:

Als je makkelijk aan 3DS Max V8 kan komen, moet je dat doen. 3De keus is Gmax.

IPV van dit:

Als je makkelijk aan 3DS Max V8 kan komen, moet je dat doen. 2De keus is Gmax.

heb getypt :schater:

Zmodeler derde keuze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.