Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176090 ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen... dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176327 ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen...dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters Pardon!? Ik snap er niks van.. PS3 of xbox360? En volgens mij behoord GTA tot het 'Sandbox' genre en niet tot het 'RPG' genre. Bewerkt: 22 november 200816 jaren door lexus123
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176339 ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen...dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters Pardon!? Ik snap er niks van.. PS3 of xbox360? En volgens mij behoord GTA tot het 'Sandbox' genre en niet tot het 'RPG' genre. omdat hij samp in zijn bericht noemt heb ik het idee dat het over de PC gaat... en volgens mij wil hij zoiets creeren, met brandweer en wat niet, via samp...
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223484 Topic ziet er zo onverzorgd uit, en hij is wel erg weinig online he.. Naja, succes met je clan!
ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen...
dus ik zoek :
CO-LEIDER
LEDEN
SERVER (0.2X en RPG)
ik check forum elke week 1 keer int weekend
INFO :
rescue team is brandweer + medic + boswachters