Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176177 Hey, Dit heb ik gemaakt: V Ik zelf vind hem heel mooi en jullie? of hebben jullie nog tips wat ik hier anders aan kan doen? EDIT: gele vlekjes verwijderd en 'in put vallende vrouw' aangepast. Nu springt ze. Bewerkt: 23 november 200816 jaren door joppie
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176311 Ik vind het best origineel, en goed uitgewerkt. Maar: -Degene aan de rechterkant zit met haar een been half onder de grond, of valt ze in een put? -Degene in het midden heeft 2 oranje vlekjes op zijn lichaam, wat in mijn ogen niet echt mooi is. Euhm, ik geef een 8.
Geplaatst: 22 november 200816 jaren comment_1176402 Leuk en origineel. De kleuren combinatie vind ik niet helemaal 100% klikken , omdat dat 'oranje' erg opvalt, maar dat is ook wel weer mooi En de paarse is wat minder, omdat rechterbeen in het gras zit. ( tog ?? ) veder een 8/10
Geplaatst: 22 november 200816 jaren Auteur comment_1176413 @beide: dat been, ja dat zit iets te laag en nee ze valt niet in een put. @XiPE: ja die oranje vlekjes daar kom ik ook eigenlijk net pas achter. Beide bedankt voor jullie rates!
Hey,
Dit heb ik gemaakt: V
Ik zelf vind hem heel mooi en jullie?
of hebben jullie nog tips wat ik hier anders aan kan doen?
EDIT: gele vlekjes verwijderd en 'in put vallende vrouw' aangepast.
Nu springt ze.
Bewerkt: door joppie