Ik heb gister een TV kaart onder het stof vandaan gehaalt en hem in mn PC gezet...Ik kan nu mn PS3 opnemen..
Alleen heb ik 2 probleempjes:
1) Als ik opneem zie ik bijna niks; Alles word zwart en een paar dingen wit/grijs. Als ik het filpje terugkijk is alles wel goed.
2) Er zit voor audio geen AV aansluiting op...alleen zo'n PC aansluiting; ik heb een AV naar PC audio (laat ik het zo maar noemen ) converter maar als ik het allemaal aansluit hoor ik niks.
zelf zat ik te denken aan een soort AV splitter, maar het enigste wat ik kan vinden zijn kastjes van €60,- tot €300,-.
Das me wat te veel .
Dus heeft iemand een oplossing????
als alleen probleem 1 word opgelost ben ik al harstikke blij.
Voor de gene die me gaat helpen: _O_ Alvast Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt _O_
Greetz Gta Master 1,
EDIT: voor de duidelijkheid; een tv kaart word ook wel een PVR genoemd.
Hallo,
Ik heb gister een TV kaart onder het stof vandaan gehaalt en hem in mn PC gezet...Ik kan nu mn PS3 opnemen..
Alleen heb ik 2 probleempjes:
1) Als ik opneem zie ik bijna niks; Alles word zwart en een paar dingen wit/grijs. Als ik het filpje terugkijk is alles wel goed.
2) Er zit voor audio geen AV aansluiting op...alleen zo'n PC aansluiting; ik heb een AV naar PC audio (laat ik het zo maar noemen
) converter maar als ik het allemaal aansluit hoor ik niks.
zelf zat ik te denken aan een soort AV splitter, maar het enigste wat ik kan vinden zijn kastjes van €60,- tot €300,-.
Das me wat te veel
.
Dus heeft iemand een oplossing????
als alleen probleem 1 word opgelost ben ik al harstikke blij.
Voor de gene die me gaat helpen:
_O_ Alvast Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt
_O_
Greetz Gta Master 1,
EDIT: voor de duidelijkheid; een tv kaart word ook wel een PVR genoemd.
Bewerkt: door gta master 1