Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1176662 Goeiemorgen GTAforum, Sommigen van jullie weten al dat ik bezig met een mod genaamd GTA:Tiberium Infection. Nu mijn vraag: In de mod zullen Tiberium velden komen, maar dan zal ik eerst een object moeten vervangen met de Tiberium plant. (Deze plant is door Beagle gemaakt, bedankt Beagle!) Weet iemand een boom of plant ,die niet zo vaak in SA voorkomt, waarmee ik hem kan vervangen? Of kan ik ook extra objecten in GTA stoppen? Alvast bedankt!
Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1176675 Je kan ook extra Objecten in SA stoppen, dat is niet zo moeilijk
Geplaatst: 23 november 200816 jaren Auteur comment_1176677 Je kan ook extra Objecten in SA stoppen, dat is niet zo moeilijk Zou je me willen uitleggen hoe dat moet?
Geplaatst: 24 november 200816 jaren comment_1177719 Zou je me willen uitleggen hoe dat moet? Misschien eerst even deze tutorial doorlezen?
Goeiemorgen GTAforum,
Sommigen van jullie weten al dat ik bezig met een mod genaamd GTA:Tiberium Infection.
Nu mijn vraag: In de mod zullen Tiberium velden komen, maar dan zal ik eerst een object moeten vervangen met de Tiberium plant.
(Deze plant is door Beagle gemaakt, bedankt Beagle!)
Weet iemand een boom of plant ,die niet zo vaak in SA voorkomt, waarmee ik hem kan vervangen?
Of kan ik ook extra objecten in GTA stoppen?
Alvast bedankt!