Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1176737 Na een tijdje niks gedaan te hebben had ik zin om weer iets te maken: Rates en Comments Please Dit heb ik net nog gemaakt voor Remi-X Nog net gemaakt voor anderen: Bewerkt: 23 november 200816 jaren door zamg0d1
Geplaatst: 24 november 200816 jaren comment_1177877 De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg En wat zijn me cijfers? Ik denk niet dat je die wilt weten
Geplaatst: 25 november 200816 jaren Auteur comment_1178934 De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg En wat zijn me cijfers? Ik denk niet dat je die wilt weten Ikke wel
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178942 Dit topic stinkt! Ik bedoel goed gewerkt echt heel mooi. Bewerkt: 25 november 200816 jaren door End Of The Riot
Na een tijdje niks gedaan te hebben had ik zin om weer iets te maken:
Rates en Comments Please
Dit heb ik net nog gemaakt voor Remi-X
Nog net gemaakt voor anderen:
Bewerkt: door zamg0d1