Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1177255 hoi ik ben bezig met mijn eerste mod een "Italian Mafia House"mod hij moet ongeveer zo worden Voor nu -je begint bij new game gelijk in het huis -er staan ellemaal wapens binnen(misschien een missie erbij om ze te vrijspelen) -voor het huis staan allemaal sabreturbo's -en op het dak staat een maverick verder updates voor later(als ik er meer verstand van scm heb) -gangmensen rond je huis -drive by missions in een van de auto's enkele screenshots de auto's de helicopter(deze is gemod komt niet in officiele mod) nog een keer de auto's grz EDIT: srry verkeerde showroom moest scm zijn >>> Door DaBeast: Your wish is my command, moved<<< Bewerkt: 23 november 200816 jaren door DaBeast
Geplaatst: 29 november 200816 jaren Auteur comment_1181881 nee ik heb een missie van een tut gekopiert en ietwat eraan veranderd maar die werkt niet nu wil ik alleen het koopding overhouden en de rest weg en dat lukt mij niet de missie staat in de bijlage van mijn vorige post ben een beetje met mijn nieuwe missie bezig geweest en stuit weer eens op een probleem de sphere (ofziets) wil maar niet spawnen zodat ik de missie kan starten is saltijd het begin zo moeilijk en dat je alles moet vrage? ik voel me nu zo dom grz
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181904 ik zal vandaag of morgen voor je kijken naar die code, en van die sphere stuur ff het stukje script zodat ik kan zien wat je bedoelt succes
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181960 sow.. ik neem aan dat je het zo bedoelt //-------------Mission 97--------------- // Originally: Sale Italian Mafia House :Sale 03A4: name_thread 'Sale' 0004: $ONMISSION = 1 // integer values 0001: wait 0 ms 0169: set_fade_color 0 0 0 016A: fade 0 () 500 ms 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 0 (frozen) 03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to 1 (true) 03F4: 0 (clear) cars_can_be_damaged :Sale2 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false @Sale3 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false @SalePlayerDefined 004E: end_thread :SalePlayerDefined 0002: jump @Sale2 :Sale3 02A7: $MarkerAndSphere1 = create_icon_marker_and_sphere 19 at 74.968 1097.601 19.502 0395: clear_area 1 at 74.968 1097.601 range 2.035 1.49 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 74.968 1097.601 33.502 0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 150.0 02A3: toggle_widescreen 1 (on) 015F: set_camera_position 75.641 1104.626 31.623 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 70.641 1104.626 31.623 2 0001: wait 0 ms 0460: set_camera_pointing_time 0.0 6600 015F: set_camera_position 74.968 1097.601 24.502 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 74.968 1097.601 24.502 1 0213: $PickupSaveAtMafia = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type 3 at 74.968 1097.601 24.502 016A: fade 1 (back) 500 ms :Sale4 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false @Sale5 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false @SalePlayerDefined2 004E: end_thread :SalePlayerDefined2 0002: jump @Sale4 :Sale5 01E3: text_1number_styled 'LZFB_B' 100 5000 ms 6 0529: unknown_add 100 to_money_spent_on_property_stats 0394: play_music 1 043C: unknown_set_game_sounds 0 0001: wait 7000 ms 015F: set_camera_position 74.968 1097.601 24.502 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 74.968 1097.601 24.502 2 0001: wait 0 ms 0460: set_camera_pointing_time 0.0 4000 015F: set_camera_position 74.968 1097.601 24.502 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 74.968 1097.601 24.502 1 00BC: text_highpriority 'BUYSAVE' 4000 ms 1 // ~g~You can now save your game here when not on a mission. 0001: wait 4500 ms 0169: set_fade_color 0 0 0 016A: fade 0 () 500 ms :Sale6 00D6: if 0 016B: fading 004D: jump_if_false @Sale7 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 8256: NOT player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false @SalePlayerDefined3 043C: unknown_set_game_sounds 1 004E: end_thread :SalePlayerDefined3 0002: jump @Sale6 :Sale7 0373: set_camera_directly_behind_player 02EB: restore_camera_with_jumpcut 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen) 03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to 1 (true) 03F4: 1 (set) cars_can_be_damaged 02A3: toggle_widescreen 0 (off) 0169: set_fade_color 0 0 1 016A: fade 1 (back) 500 ms 043C: unknown_set_game_sounds 1 0004: $ONMISSION = 0 // integer values 00D8: mission_cleanup 004E: end_thread 0051: return LET OP!! ik heb de code nog is sanny bulder formaat staan, dit maakt niet veel uit je hoeft volgens mij allen de "@" te veranderen in "£" en dan moet hij werken, en ik weet niet of je de hele voorberijding al hebt gedaan voor het kopen zoals het groene koop icoontje, de prijs, als je het icoontje pakt dat hij dan de koop start bla bla bla. Ander moet je dat nog ff doen. En ik heb je Label name gewijzigt dus nu moet je ook de missie naam wijzigen in "Sale" succes vedder ps. dat je nog niet zo handig bent met scm maakt niet uit zolang je maar blijft vragen en ook belangrijk gewoon afkijken van de originele scm, daar leer je veel van. En ik wist eerst niet hoe ik een simpele teleport van A naar B moet maken later, Bewerkt: 29 november 200816 jaren door 1q1a1z
Geplaatst: 1 december 200816 jaren Auteur comment_1183610 alweer heel erg bedankt nu kan ik weer verder tot het einc edit: ik zat te kijken in de main hoe je een auto na een missie kan krijgen. en ik vond dit ik weet al dat je o inplaats van 101 moet gebruiken maar moet ik verder bij de missie dit invullen? if or not Model.Available(#HOTRING) grz Bewerkt: 1 december 200816 jaren door keessie
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1184228 alweer heel erg bedankt nu kan ik weer verder tot het einc edit: ik zat te kijken in de main hoe je een auto na een missie kan krijgen. en ik vond dit ik weet al dat je o inplaats van 101 moet gebruiken maar moet ik verder bij de missie dit invullen? if or not Model.Available(#HOTRING) grz ey ik snap niet helemaal hoe je het bedoelt, maar die code die je er bij hebt gezet kan je gebruiken om te kijken of een model is geladen in het geheugen. [als een model niet is geladen en je gebruikt hem crasht de game] verder kan je dat stuk code gebruiken op bijvoorbeeld deze manier: :CarCreate wait 250 if not Model.Available(#HOTRING) else_jump @CarCreateModelIsAvaileble Model.load(#HOTRING) jump @CarCreate :CarCreateModelIsAvaileble $CreateCar = Car.Create(#HOTRING, 187.12, -856.22, 9.1) Car.Anger($CreateCar) = 273.5 end_thread later,
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225610 ja het is wel de bedoeling dat de missie gaat werkenik ben ook aan het kijke voor sa maar mijn *** computer op mijn kamer kan hem niet goed aan grz Maak een back-up van je harde schijf en probeer je moederboord + cooling + processor te overcloacken. Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door J-star
hoi
ik ben bezig met mijn eerste mod
een "Italian Mafia House"mod
hij moet ongeveer zo worden
Voor nu
-je begint bij new game gelijk in het huis
-er staan ellemaal wapens binnen(misschien een missie erbij om ze te vrijspelen)
-voor het huis staan allemaal sabreturbo's
-en op het dak staat een maverick
verder updates voor later(als ik er meer verstand van scm heb)
-gangmensen rond je huis
-drive by missions in een van de auto's
enkele screenshots
de auto's
de helicopter(deze is gemod komt niet in officiele mod)
nog een keer de auto's
grz
EDIT: srry verkeerde showroom moest scm zijn
>>> Door DaBeast: Your wish is my command, moved<<<
Bewerkt: door DaBeast