Jump to content
Geplaatst:
comment_7979

Mijn favoriete film die ik ooit gezien heb is final destination2 echt een heel goed verhaal en lekker bloederig net als gta :lol: een film om aan te raden

ZET PLEASE OOK EVEN BESCHRIJVING NEER VAN WAT JE ER VAN VOND EN WAAR HET EEN KLEIN BEETJE OVERGAAt

• Reacties 160
  • Bezichtigingen 16.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_473232

De mijne:

Génre - Thriller/Horror

name - Signs

cijfer - 8.9

Signs Gaat over een gezin dat woont in een groot huis achter een korenveld.

Toen ze s'ochtens wakker werden, waren er allemaal graancirkels in het gewas.

Zinsdien gebeuren er rare dingen in het huis van de familie............... :t

>>> Door .Levi.: Je bedoeld zeker Signs. ;)? Of misschien niet.<<<

Edit: Ja levi! het is siGNs :puh::D

>>> Door .Levi.: Hehe ;) <<<

Bewerkt: door .Levi.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_499329

-The Godfather Trilogy

-Scarface

-Band of Brothers

-Saving private ryan

-James Bond

-The Terminator

-Once Upon a Time in America

Dit zijn allemaal erg mooie films waar ik met veel plezier naar gekeken heb.

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_499477
- Con Air

- Gone In 60 Seconds

Het zijn allebei top films die moet je echt zien

Justin W

Je hoeft het niet 2 keer te melden, één keer is genoeg. :)

Geplaatst:
comment_499554

Ik heb echt 3 top films:

- Matrix Trilogy

- Band of Brothers

- Hooligans

Als ik deze films kijk, geniet ik echt van de film, als ik naar de WC moet, zet ik hem niet op pauze dan doe ik het maar in mijn broek :puh:

Geplaatst:
comment_500849

Geen enkele twijfel mogelijk, Lord of the Rings, eerst Return of the King, dan Fellowship of the Ring en dan The Two Towers, echt ongeloofelijk, als je ziet wat dat voor film is, zo gigantisch veel voor gedaan, Peter Jackson heeft er in totaal 8 jaar aan gewerkt, in totaal 16 Oscars voor de drie delen bij elkaar, en nog eens 223 prijzen en 214 nominaties, als je dan bedenkt dat de gemiddelde film helemaal geen oscar heeft, en hooguit 5 of 10 nominaties en prijzen, lijkt het me duidelijk dat dit de beste films ooit zijn.

Verder vind ik The Curse of the Ring een hele mooie film, met een heel ingrijpend verhaal. Vreemd genoeg heeft die bijna geen prijzen gekregen. Andere films als Braveheart, Troy, Alexander, Kingdom of Heaven en Gladiator vind ik allemaal prachtig, meestal vanwege de zwaardvechtscènes. Bij humorfilms zijn Rush Hour en Rush Hour 2 en waarschijnlijk de toekomstige Rush Hour 3 m'n favoriet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.