Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1177775

Ik neem aan dat iedereen weet wat blue ray is. maar ik vind dat het meer aandacht verdient. Wat vinden jullie van blue ray ? blijven jullie gewoon dvd-tjes kopen of gaan jullie langzaam over op blue ray. En wie heeft er een blue ray speler als je het op de ps3 hebt telt het ook.

Ik zelf ben wel enthousiast over blue ray. Maar ik denk dat niet zo heel veel mensen gelijk zullen overgaan op blue ray.

DVD is inmiddels haast een begrip geworden en blue rays zijn nou eenmaal veel duurder.

Discusseer hier verder. ^_^

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Heb jij een blu ray speler 74 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een blu ray speler ?

• Ja
      49
    • Nee
      25

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1282032

Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. :Y

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_1283582
Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. :Y

steam is alleen handig als je genoeg hardeschijfruimte hebt, wat de meeste xbox'en dus niet hebben, och ja, MS kennende kunnen die mensen de boom in en komen ze gelijk met een nieuwe xbox, de x360 is voor hun mening toch al verneukt met de huidige dl-dvdtjes.

Geplaatst:
comment_1288068
Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler.

Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler?

Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. :)

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1288653
Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler.

Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler?

Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. :)

Bleu ray speler speelt ook DVD's af natuurlijk

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.