Jump to content

SA Racing Circuit uitbreiding: Sa Streetracing City

Geplaatst:
comment_1178857

Beste mensen, ik ben dus tegelijkertijd met het begin van de V1.1 versie van de SA Racing Circuit dus begonnen met een uitbreiding ervoor namelijk een kleine racing wijk met een paar leuke huisjes, parken en het belangrijkste: de straten die natuurlijk uitermate geschikt zullen zijn om in te streetracen!

een paar voorlopige pics van de huisjes die ik al heb:

2huizenstraatbh2.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183644

okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ...

en ik heb ook de raad van ... opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken.

Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm²

Bewerkt: door Mr. Psycho

Geplaatst:
comment_1184672
okay, ben al begonnen aan huis 3 van de WAT?

en ik heb ook de raad van WIE? opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken.

Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm²

3DS Max is het een eitje om op te lossen. Sketchup? Zou het niet weten en willen weten.

Geplaatst:
comment_1184825
okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ??Racebaan??

en ik heb ook de raad van _O_ Puma _O_ opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken.

Van Puma weet ik zeker en van de Racebaan lijkt mij logisch :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1185583

okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ??Racebaan??Nee, 3 van de (onbepaald aantal) huizen

en ik heb ook de raad van _O_ Puma _O_ juist!!! wist even niet meer wie het was:p opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken.

Geplaatst:
comment_1186574

Even over textures.. Als je ze allemaal weg wilt hebben kun je het zo doen:

• Alles selecteren.
  • Rechtermuis knop op het model.
  • Entity Info.
  • Klik op het vraagteken/texture.
  • Je ziet een schermpje genaamd 'Choose Paint', daaronder staat Paint met een wit/grijze vlakje genaamd Default.
  • Klik daar op en kies oke.

Nu zin de textures weg ^_^

En als je ze een voor een voor een mooiere wil vervangen dan werkt het bijna het zelfde :Y (Alleen dan niet Default kiezen)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1191637

Bedankt voor de hulp dan maar...

en ik zal eens proberen om eerst alle delen in een ander bestand te maken, anders is sketchup te traag: de als ik een scroll menu wil oproepen blokkeert hij anders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.