Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen, en ik wil hier ook graag internet bij natuurlijk. Maar tja ik ben niet zo'n expert op dat gebied. Wij hebben ADSL of ISDN ofzoiets... en onze telefoonlijn wordt gesplit in telefoonlijn en internet, en die internet kabel loopt naar het modem dat hier staat en dan gaat ie in de computer. Nu is mijn vraag, kan ik tussen het modem en de computer nog een router o.i.d. plaatsen en dan een ontvanger bij mij PS3 zetten zodat ik daar internet op heb? En kost dit extra geld (qua abonnement dan hé, dat ik die router niet gratis krijg snap ik ).
Beste forumleden,
Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen, en ik wil hier ook graag internet bij natuurlijk. Maar tja ik ben niet zo'n expert op dat gebied.
Wij hebben ADSL of ISDN ofzoiets... en onze telefoonlijn wordt gesplit in telefoonlijn en internet, en die internet kabel loopt naar het modem dat hier staat en dan gaat ie in de computer. Nu is mijn vraag, kan ik tussen het modem en de computer nog een router o.i.d. plaatsen en dan een ontvanger bij mij PS3 zetten zodat ik daar internet op heb? En kost dit extra geld (qua abonnement dan hé, dat ik die router niet gratis krijg snap ik
).
Help me alsjeblieft.
Bewerkt: door ArticLight