Ik wil dus een 19" tft scherm kopen, alleen ik weet niet of ik een breedbeeld monitor (16:10) of een gewone 4:3 monitor moet nemen.
Ik zelf ben altijd op 4:3 monitor gewerkt, maar ik lees veel dat breedbeeld monitor "de toekomst" zou zijn.
Misschien handig te weten waar ik monitor voor wil gebruiken:
- Internetten, mail, msn, enz.
- Gamen (net alleen nieuwste games, ook wat oudere games)
- Schoolwerk (word enzo)
- Verder ook beetje downloaden, af en toe film kijken, etc.
Zou ik het beste een 4:3 kunnen nemen hiervoor of een 16:10?
Is er misschien iemand die op bijde heeft gewerkt en kan aangeven welke het fijnst is?
EDIT: zit nu tussen deze 2 Acer schermen te twijfelen. Ze kosten bijde evenveel, alleen de een is breedbeeld en de ander niet. Ook heeft het breedbeeldscherm veel hogere contrast.
Ik wil dus een 19" tft scherm kopen, alleen ik weet niet of ik een breedbeeld monitor (16:10) of een gewone 4:3 monitor moet nemen.
Ik zelf ben altijd op 4:3 monitor gewerkt, maar ik lees veel dat breedbeeld monitor "de toekomst" zou zijn.
Misschien handig te weten waar ik monitor voor wil gebruiken:
- Internetten, mail, msn, enz.
- Gamen (net alleen nieuwste games, ook wat oudere games)
- Schoolwerk (word enzo)
- Verder ook beetje downloaden, af en toe film kijken, etc.
Zou ik het beste een 4:3 kunnen nemen hiervoor of een 16:10?
Is er misschien iemand die op bijde heeft gewerkt en kan aangeven welke het fijnst is?
EDIT: zit nu tussen deze 2 Acer schermen te twijfelen. Ze kosten bijde evenveel, alleen de een is breedbeeld en de ander niet. Ook heeft het breedbeeldscherm veel hogere contrast.
Bewerkt: door Gta-killer