Geplaatst: 27 november 200816 jaren comment_1180369 Type: Render en Logo teglijk Stijl: Games Grootte: 100×100 PX Afbeelding: Iets dat met Gaming te maken heeft Tekst: Nope Rand: Nope Kleuren: Beetje Windows Vista Kleuren Render (optioneel): Moet het worden Extra (optioneel): Succes. Bewerkt: 27 november 200816 jaren door zamg0d1
Geplaatst: 2 december 200816 jaren Auteur comment_1185163 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1185179 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken Jawel, maar ik heb al vijf versie's gemaakt, is het niet handiger als ik je de .psd file stuur, zodat je het zelf kan aanpassen naar jouw wensen? Aangezien je zelf ook even met Photoshop aan de gang kan.Ik durf zelfs te beweren dat je dat beter kan dan mij. Edit: Klik hier om het te downloaden. Bewerkt: 2 december 200816 jaren door TomHagen
Geplaatst: 2 december 200816 jaren Auteur comment_1185191 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken Jawel, maar ik heb al vijf versie's gemaakt, is het niet handiger als ik je de .psd file stuur, zodat je het zelf kan aanpassen naar jouw wensen? Aangezien je zelf ook even met Photoshop aan de gang kan.Ik durf zelfs te beweren dat je dat beter kan dan mij. Edit: Klik hier om het te downloaden. Ben ik beter in PS dan jou denk je??? Maarja toch bedankt
Type: Render en Logo teglijk
Stijl: Games
Grootte: 100×100 PX
Afbeelding: Iets dat met Gaming te maken heeft
Tekst: Nope
Rand: Nope
Kleuren: Beetje Windows Vista Kleuren
Render (optioneel): Moet het worden
Extra (optioneel): Succes.
Bewerkt: door zamg0d1